darkadia schreef:Verkeerd krulletje is inderdad prima op te lossen, maar helaas stond diegene niet open voor andere manier van rijden en was het voor mij dus geen match.
Geef je dan groot gelijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:Geryon schreef:Dat verschilt ook maar per paard. Als het krulletje enkel en alleen door de ruiter komt, is het makkelijk. Als het paard het krulletje zelf prefereert (of een andere zeer verkeerde houdin, heb je als ruiter alweer veel meer kennis en ervaring nodig het goed te rijden.
Maar we hadden het toch over bijrijders die zich teveel op het krulletje/ hoofd richten?
Natuurlijk komt er verder nog meer bij kijken...
Anke schreef:Zo irritant, nemen dan jouw paardje ook niet serieus.
Gelijk mee stoppen. Jammer van de vervelende ervaring.
Hier is net de osteopaat geweest, verzorgsters zijn erbij geweest.
Ik hou ervan als ze betrokkenheid tonen.
germie schreef:Het blijft allemaal lastig. Mijn bijrijder had deze week ook weer wat bijzonders vond ik. Ze vroeg of ze zaterdag mocht rijden. Zaterdags rij ik vaak, maar meestal vind ik dat geen probleem. Dus ik zo zullen we dan samen? Nee, ze wilde met haar vriend. Ik heb toen gezegd, prima, maar ik rij 's morgens. Aangezien ik maar 2 keer in de week rij wil ik toch echt wel rijden. Ik heb dat dus ook gewoon gedaan.
Netjes zijn met spullen kan ik ook een boek over schrijven, niemand doet het zoals jij het doet, maar waarom lukt het niet om spullen gewoon terug te leggen waar ze vandaan komen? Vandaag stond de pot met hoefcreme open. Deksel nergens te vinden. Zoiets raak je toch niet kwijt? Ik heb er maar een plastic zak om gedaan, maar baal wel, want stoot je nu de boel om, dan is de hele dure hoefcreme weg. Ook komt er vuil bij. Borstels naast de borstelbak ben ik inmiddels aan gewend, maar nog steeds stoort het mij.