Zoeken ze daar geen verzorgers/bijrijders?
Zeeland is ook erg lastig denk ik ja Maar geef het niet op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
OutOfTheWood schreef:dems75 schreef:Helaas Out of the Wood...wij wonen te ver (NH), maar wij zoeken iemand die het leuk vindt om een van onze ijslandse ruinen te verzorgen. Begint alleen met ernaast en niet erOP, maar veel is mogelijk en wie weet ooit rijden....nog niemand gevonden
kom naar Tholen
SH_Bam schreef:Als je jezelf te groot vind en er niet comfortabel bij voelt moet je het niet doen.
Zo zo had die andere ong 20 gegadigden? Nou dat zegt soms echt niets. Of je moet twijfelen over jezelf.
Maar ben je gewoon vaardig heb je niet veel te vrezen van getallen toch. Maar het zou wel vervelend zijn als degene stopt bij de eerste die goed bevalt.
Dat kan. Moet eerlijk zeggen 20 mensen langs laten komen zou ik niet zien zitten
horsesX schreef:Die pony waar ik ben wezen kijken word niet echt iets denk ik, die mensen willen perse dat er op gereden word maar ik ben veel te groot (mensen vinden van niet), ook vinden ze dat ik nu moet beslissen of ik het ga doen of niet terwijl ik gisteren nog gezegd heb dat ik er nog over na moest denken omdat ik vrijdag pas wat zou horen van die andere mensen. Bij dat paard komen ook nog mensen van +- 20 kijken dus ik ga er niet echt van uit dat ik gekozen word, wel jammer want het past wel echt perfect in wat ik het liefste wil.
Dus waarschijnlijk moet ik nog even door zoeken...
Yezzi schreef:Ik ben wel benieuwd hoe groot je bent en hoe groot de pony is? Wel erg vervelend, succes met zoeken!
sneeuwpop schreef:horsesX schreef:Die pony waar ik ben wezen kijken word niet echt iets denk ik, die mensen willen perse dat er op gereden word maar ik ben veel te groot (mensen vinden van niet), ook vinden ze dat ik nu moet beslissen of ik het ga doen of niet terwijl ik gisteren nog gezegd heb dat ik er nog over na moest denken omdat ik vrijdag pas wat zou horen van die andere mensen. Bij dat paard komen ook nog mensen van +- 20 kijken dus ik ga er niet echt van uit dat ik gekozen word, wel jammer want het past wel echt perfect in wat ik het liefste wil.
Dus waarschijnlijk moet ik nog even door zoeken...
Als het niet goed voelt, moet je het zeker niet doen.
En 20+ zegt ook niet alles
horsesX schreef:Yezzi schreef:Ik ben wel benieuwd hoe groot je bent en hoe groot de pony is? Wel erg vervelend, succes met zoeken!
Schofthoogte weet ik niet precies (ben zelf 1.70) maar wel weet ik dat ik me niet prettig voel als ik er op zit omdat ik gewoon te groot ben, de eigenaren zeggen dat dat is wat de pony nodig heeft (?) omdat ze een probleempony zou zijn (waar ik weinig van gemerkt heb)... Toch vind ik het vreemd, als er alleen mensen met mijn ervaring/leeftijd en lengte op kunnen zet het beestje dan gewoon voor de kar of iets anders wamt dit kan ook niet goed zijn...
Dit is mijn mening maar natuurlijk moeten de eigenaren dat maar gewoon lekker zelf weten.
SH_Bam schreef:oh hahah kan ja (Last van zwangerschapsconcentratie ) hahaha
Ik heb wel gemerkt, als we het toch over leeftijd hebben) dat 14-16 moeilijke leeftijden zijn. Dan komt het uitgaan met vrienden wat meer in beeld en is er minder tijd voor het paardje.
Op die manier heb ik wel een verzorgster of twee laten gaan.
Maar heb de moed niet verloren. De nieuwe nu is ook 16. Ben zo benieuwd hoe het gaat per 1 aug.
Anke schreef:Gewicht is veel belangrijker dan lengte en daarnaast of je goed meegaat in de beweging.
Echter houdt het gelijk op als je er zelf geen fijn gevoel bij hebt.