ik hoop zelf dat Vera beter is morgen. Ze is kreupel en ik weet gelukkig de oorzaak. Een Toonwandscheur. zegt jullie vast niets maar het is een ingescheurde hoef. Ze loop al anderhalve week kreupel en als ze morgen nog kreupel loopt moet ik de eigenaren zien over tehalen een smid er naar te laten kijken. Gelukkig heb ik het Grote Hoefproblemen boek van me vriendin gehad als bewijs.
streetdance vond ik altijd wel leuk. Ben er helaas mee gestopt omdat de nieuwe instructrice irri was. Maar ja, omdat k gestopt ben heb ik wel de paarden ontdekt
ik ben er weer school was niet leuk,moest heen en terug door de regen fietsen ik was de hele dag nat en zit vaker bij een raam, doen ze dat raam nog eens open. en ben al ziek, word jippie morgen maargoed, hoe is het hiet ?
nou, ruzie met een jongen boeit me toch niet hij heeft gedaan: gespot met kim echt té erg was dat.
ruzie met een meisje. ex nu van die jongen en ze ging twijfelen tussen mij of die jongen naja dat pik ik echt niet. als je snapt waarom
ruzie met nog een meisje> die zei zo van..die gaat van school. toen zei ik: die is toch dom. toen zei ze: houd je kk bek! .. en ze wist het van kim .. en dat ik daar moeite mee heb
naja en dan zitten er een paar mensen nog tegen. kheb het gewoon ff niet meer..