zie je ik had gelijk mwuahaha wel dom dat ze em toen nog niet had gekocht ik vond die merrie udonja echt leuk.
ja ok, maar je kan zelf een budget stellen daar he, of niet ? ik vond der niet echt een type voor te crossen
Bij Alice Naber op terrein haha ..Bekend terrein Heb voor veulen gezorgt dat boerderij daarnaast was.En die ontsnapde snachts altijd en liep nr hun toe ..Heeft ze er geen gekocht?.. Sjah.. Die hengst was wel vet!
nee idd.. vond haar niet zo netjes rijden, handen veel te laag met dressuuur.... niet dat ik het goed doe ofzo, maar het viel me op
Dat zie je heel veel hoor handen laag..Vooral met proefrijden en voorrijden enzo, viel me laatst ook al ergens op..
Ik vind het wel jammer dat het programma maar een half uurtje duurt haha, maarja.Weer géén van de paarden gekozen dus.
Ik vond het ook vrij snel afgelopen.. Maar goed.. Om nou te zeggen van oké hier blijf ik voor thuis..Nee..
Bij mij was het toevallig dat m'n moeder net zei dat het op tv kwam.. Was trouwens de eerste keer dat ik het zag.
even later toch niet meer felies was ook de eerste keer dat ik het gekeken had maar irriteerde me al aan dat meisje