Hier mijn verhaal over kamp.. :
Ik had niet verwacht dat ik het zo gezellig zou vinden, uiteindelijk ben ik met hele andere mensen omgegaan dan de mensen waarmee ik verwacht had, dus dat was wel even raar, maar wel erg gezellig..

Dinsdagavond gingen we levend cluedo spelen, erg leuk, beetje kort..

Vannacht maar 2 uurtjes geslapen ofzo en ben nog helemaal hyper, gewoon omdat ik nu echt moe ben, en moet mezelf bezig houden... MOrgen paardrijden, had ik zin in

Woensdag mochten we onszelf vermaken, zijn we lekker de stad in gegaan in Amersfoort, veel gingen naar de plaatselijke supermarkt even alcohol inslaan, dus ik heb lekker mee zitten drinken van anderen

Gisteravond hadden we disco en ik was de hele dag al hyperactief, ik weet niet wat ik had, maar ik kon echt niet rustig doen, maar goed

Veel gesport, want we hadden een sportmiddag en savonds lekker gedanst! Veel mensen van de andere klassen leren kennen en uiteindelijk wist ik wel waar alle alcohol was van iedereen, was wel grappig, want iedereen dacht ik dronken was, maar dat was ik helemaal niet, ik was gewoon hyper

Verder had ik sjans met de barman, althans hij met mij, ik vond hem niet leuk..

Dus heb hem maar een beetje afgedingest, dat ik weer helemaal uit mn dak ging op de muziek...
En nog een grappig nieuwtje van de boys, daar zat ik woensdagmiddag op de kamer mee met nog 2 meisjes, en toen hadden ze het erover dat ik slim was en blablabla.. En aan tafel werd ik door 1 van die gasten 24 geschat... Ik zie er ook zo oud uit