Okay, ga er maar eens goed voor zitten, het is echt een heel verhaal 
Nou ja, gisterochtend vroeg wilde ik dus een foto van Caroon maken, dus ik zet de stal open. Nou ja, niet echt open, gewoon op een kiertje. Dat heb ik echt al honderd keer gedaan, en normaal blijft ze echt altijd staan! Maar nu kreeg ze ineens in haar hoofd dat ze naar buiten wilde. Ik had haar nog wel vast, maar tegenhouden kon ik haar niet. Een beetje sturen wel, dus heb ik haar de buitenbak ingegooid, die naast het pad naar de weiden liep. Voor mij leek dat een "veilige" plek, aangezien ze daar wel vaker staat en ik niet wist of de weiden wel open waren
. In eerste instantie ging ze daar rollen. Toen kwam ik de bak in, want ja, ze mocht daar niet staan, dus ik heb haar proberen te vangen. Ze ging een beetje rond rennen, zo van; "Je krijgt me lekker toch niet
". Nou ja okay, ik kon haar niet vangen, maar verder was er niets aan de hand. Toen liep ik de bak maar weer uit, en had zij ineens door dat ze alleen was (ze staat altijd met alle merries van de manege in de wei, en in die bak stond ze vroeger altijd met een ruin van een kennis van de eigenaar). Dus werd ze nerveus, en begon ze heel zenuwachtig aan de achterkant van de bak heen en weer te draven. Toen ze in een hoek wilde omkeren, is met haar been achter het schot gekomen. Toen ze haar been weer terug wilde halen, heeft ze zich daar heel lelijk aan opengehaald