Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Mag ik mij hier melden? Ik ben ook op zoek, had tijdelijk een geweldige meid, maar die heeft (heel begrijpelijk, maar god wat baal ik er van) een nieuw paard gekocht. Maar ik krijg dus geen enkele reactie op mijn advertentie, wat doe ik verkeerd?
sneeuwpop schreef:Omdat ik het een commercieel ding vind.
Nh doe ik voor een deel al normaal.
Ik vind het mooi hoe sommige echte profs het doen hoor, daar kan ik van leren. Echter gaat het dan om probleempaarden en die heb ik gelukkig niet.
Maar net als met rechtrichten, is het geen los iets. Het is allemaal 1 geheel.
Ik heb mensen zien klooien met nh.
Men maakt er oefeningen van en trucjes, paard raakt alleen maar in de war van de onduidelijke signalen. Nh snappen ze wel, maar sommige eigenaren snappen er nog weinig van. Daarbij zie je sommige mensen compleet doorslaan naar bijv ijzerloos. Imo moet je niet kiezen voor een richting, maar kijken wat je kunt gebruiken van elk "ding" en wat niet. Elk persoon en elk paard is anders. Door 1 richting te kiezen, maak je juist tunnelvisie. Iets waar ik ver van weg wil blijven.
ohjajoh6 schreef:Ik dacht dat dit niet mocht? Dank voor je reactie Icrack zo zie je maar, want ik bedoelde juist duidelijk te maken, dat er beperkingen zijn door dat we alle wel wat mankeren en dat je geen puit aan ervaring hoeft te hebben als je maar de lol er van inziet, komt dat dus weer heel anders over
xTiffani schreef:ohjajoh6 schreef:Ik heb hem een beetje gewijzigd, dus wie weet?
Nu komt je advertentie al een stuk vriendelijker over!
Icrack: ik snap niet waarom jij geen reactie's krijgt, het is dat ik niet in de buurt woon. Maar weet je dat hij op gereserveerd staat?
ohjajoh6 schreef:Snik, dan heb ik echt pech met de omgeving waar ik in zit, ad staat op bokt , mp en op een pagina op fb voor paarden in de omgeving, krijg het idee dat alles hier gewoon zelf een paard heeft...
Dat ligt idd ietwat genuanceerder, maar om dat helemaal uit te gaan leggen dan heb ik 3 pagina's aan advertentie nodig, maar ik snap jullie punt. Dank voor de tips!
miramii schreef:@hypos pfoe, dat is inderdaad lastig. Maar denk je niet dat je pony kan leren om alleen te zijn, door bijvoorbeeld de tijd op te bouwen e.d.? Of heb je dat al geprobeerd?
Anke schreef:Ik probeer met mijn advertentie juist personen af te schrikken. Heb lang over de tekst nagedacht. Zodat alleen een geschikte persoon reageert.
Op zich werkt het wel, geen penny's meer gehad die willen komen.
Oh leuk, hopelijk wordt het wat!