Ik kan je uit ervaring vertellen dat het pas tegen half 10 echt afkoelt. Ga straks even longeren, en dan weer naar de kermis Ben trouwens wel echt heel bruin geworden... Ik ga eens even proberen een foto van mijn nieuwe setje te showen Edit: vriendinnetje heeft ze van de pc afgegooid, want die stond te vol
denk dat k even ga rijden oevenen voor morgen en overmorgen.. heb er zin in.. vandaag gezwommen met 10 kids uit me klas. nouw ik als eerste der in.. brr was nog best koud.. maar later echt vet lekker.. haha .. ik had zo beetje auwehoeren met jonge uitmun klas lekker ding pak ik zijn pet af jaa kinderachtig doenn ,,probeer dus naar vriendin te gooien gaat de wint ergens anders heen. precies op het water .. haha mun vriendinne mee over gooien int water is nu helemaal uitegrekt. ik was in me voetbal broekje er even heen gegaan die deed k uit daaro (had wel bekini onder hoor ) dus hij die int water gooien.. haha nu zijn al me kledingstukken die k mee had nat geworden .. maja was dus erg gezellig,.. ga nu p.c avsluiten en kom morgen alleen om half 1 .. tod 1 uur .. dikke doegg .. kuss
Pffff, het is hier echt niet uit te houden.. Mn gordijn zit dicht en raam staat open, maar toch.. kan echt niet langer dan kwartiertje achter de comp. zó warm is het
Deze dag beviel me eigenlijk wel. Mag wel langer mooi weer blijven van mij. Met moeite vroeg opstaan (werd om 7 uur klaarwakker, val in slaap wordt om kwart voor 8 doodmoe wakker.. Yeah right ).. Fietsen nr Lonan, rijden etc. Daarna nr huis.. Eten en zwemmen/zonnen/laptoppen. Dat is toch gewoon het relaxede leven?