Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0000 schreef:Als eigenaar, ik vind lengte en gewicht alleen interessant als het afwijkt van het gemiddelde. Eenmaal gehad dat iemand kwam proefrijden en diegene gewoon echt te zwaar was, nog geprobeerd maar ook nog vreselijk slechte balans dus heeft er maar n minuut of 5 opgezeten... Zonde van haar en mijn tijd.
Zwartvosje schreef:Dan zet ik dat er alsnog bij. Ben volgens mij redelijk licht voor mn lengte. Ben 1,80m en weeg 60kg namelijk
Anke schreef:Mbt wel wedstrijd willen rijden, maar geen bijdrage kunnen betalen.
Dat zou ik hier dus al niks vinden.
Wel geld willen stoppen in luxe/eigen extra plezier. Maar niet in de basis/onderhoud vd pony.
Basis komt eerst, luxe erna.
sneeuwpop schreef:Ik ook hoor Anke.
Als je dan hoort, ik kan geen bijdrage betalen. Maar dan wel op vakantie en leuke dingen kopen.....
Is imo net zoiets.
Net wat je kiest en ik ga niet meer betalen voor andermans hobby.
Tenminste, mijn buurmeisje bijv mag van mij wel rijden
Aurelia schreef:Ik snap de reactie van Danique.
Anke zegt dat het vooral om de houding gaat, daar reageer jij (sneeuwpop) op met het voorbeeld van de vakanties.
Het is niet Daniques (de bijrijders) houding dat ze wel geld over heeft voor vakantie en niet voor een bijrijd paard.
Ik had vroeger maar al te graag gezegd, mam, als ik niet mee op vakantie ga mag ik dan een verzorg/lease pony? Nou het antwoord daarop is simpel: nee. IK zou er alles voor over hebben, maar mijn moeder niet.
Het lijkt nu alsof je zegt dat de houding van Daniuque niet goed is, vandaar dat zij er ook zo op reageerde dénk ik, maar zij heeft er verder ipc niets over te zeggen.
Verder ben ik het wel met jullie eens. Het is je goed recht als je een bijdrage wilt vragen. En ik heb enorm veel geluk gehad met het verzorgpaard dat ik heb. En voor een volgende zou ik ook evt een bijdrage kunnen leveren en dat zal ik niks slechts over te zeggen hebben. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als de rollen omgedraaid waren
En ik heb zoiets.. ach iedereen zijn eigen wensenAls er toevallig iemand is die niks vraagt dan heb je geluk, en anders heb je gewoon pech dan geen verzorgpaard
Aurelia schreef:Ik snap de reactie van Danique.
Anke zegt dat het vooral om de houding gaat, daar reageer jij (sneeuwpop) op met het voorbeeld van de vakanties.
Het is niet Daniques (de bijrijders) houding dat ze wel geld over heeft voor vakantie en niet voor een bijrijd paard.
Ik had vroeger maar al te graag gezegd, mam, als ik niet mee op vakantie ga mag ik dan een verzorg/lease pony? Nou het antwoord daarop is simpel: nee. IK zou er alles voor over hebben, maar mijn moeder niet.
Het lijkt nu alsof je zegt dat de houding van Daniuque niet goed is, vandaar dat zij er ook zo op reageerde dénk ik, maar zij heeft er verder ipc niets over te zeggen.
Verder ben ik het wel met jullie eens. Het is je goed recht als je een bijdrage wilt vragen. En ik heb enorm veel geluk gehad met het verzorgpaard dat ik heb. En voor een volgende zou ik ook evt een bijdrage kunnen leveren en dat zal ik niks slechts over te zeggen hebben. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen als de rollen omgedraaid waren
En ik heb zoiets.. ach iedereen zijn eigen wensenAls er toevallig iemand is die niks vraagt dan heb je geluk, en anders heb je gewoon pech dan geen verzorgpaard