[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeadxStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:23

Ik lees hier allerlei verhalen over springen e.d., goh wat mis ik dat
Dat is echt super lang geleden zeg nu ik er eens bij na denk
Dat ik gesprongen heb dan..
Mis het nu echt wel
Misschien in de toekomst met Helm, wie weet.. Moet het wel eerst beter gaan, het rijden in de bak dan
Zoek trouwens een verzorgster maar kan maar niemand vinden :'(

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:25

Ik ben niet zo 'n springmuts.
Moet me echt over een hindernis slepen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:32

Ik hou van springen
Maar het moet niet te hoog.
Sinds ik vorig jaar ben gevallen en mn rib heb gekneusd zit de angst er een beetje in.. .

Vond het al heel wat dat ik met een poniej van 1,17 over een hindernis van 40 cm ging Whehe (A)..

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:40

Iedereen heeft allemaal weer lekker leuke dingen gehad/meegemaakt !

Irismacho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 21:46

Ik ga morgen weer naar Odin

Maarja, lees straks ál die verhalen van jullie..

Ga nu eerst douchen en daarna 2 so's leren, bah wat haat ik school

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 22:33

Succes met leren!

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 22:45

I love springen ik ga met rocky nog een keer springen in de binnenbak ik kom net van de manege af vette lol gehad we hebben ons als beginnertjes gedragen haha en nu ga ik douche en dann nog even leren voor Duits. EN MORGEN WEER NAAR ROCKY JOEPIEJJ :D ik=blij

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 22:55

Iedereen zo vrolijk.
Ik ga 14 en 15 april lekker op Boktweekend mét Olga.

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 23:08

*is jaloers!

Ik spring trouwes ook zo goed als nooit.. toevallig dat we nu 2 keer achterelkaar op de manege gesprongen hebben(ook al hele tijd niet gedaan) maar anders heb ik eigenlijk ook niks te springen..
En denk dat Nike even rust nodig heeft...

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 08:22

Ik heb gisteren ook weer gesprongen uiteindelijk een oxertje van 65cm, vanuit draf Juuf springt echt lekker en vind t gelukkig erg leuk ik merk bij mezelf ook al dat het een stuk beter gaat.
Was trouwens wel jammer, t lammetje dat ik zo leuk vond is dood wel is er een ander lammetje dat k nu heel lief vind een meisje, ze is wel zielig hr. Ze was verstoten door dr eigen moeder en nu volgens mij ook weer door de andere schaap waarbij ze staat. Zodra ik het hok binnenkwam kwam ze gelijk naar me toe rennen alsof ik een schaap was waarbij ze kon drinken Heb haar dan later ook de fles gegeven zo lief!! Ze hebben dr nu echt heel veel lammetjes

Nog wel wat minder nieuws...ben mn sleutel nog steeds kwijt... we hebben alles afgezocht terwijl ik de voordeur er nog mee heb open gedaan. Het enigste wat ik me kon bedenken was dat ik hem in de voordeur had laten zitten (komt nog weleens voor ) maarja, daar zat ie niet dus dan zou iemand hem moeten hebben meegenomen En alle sleutels zitten eraan en de achterdeur gaat gewoon open met de sleutel...kortom: ik heb erg slecht geslapen. Was eigenlijk van plan om niet te slapen, maarja dat lukte natuurlijk niet.... Ik sliep denk ik rond 3 uur en ik werd weer wakker om half 6 en ben vanaf toen wakker geweest...
Pfff doodeng, kbleef maar dingen horen. Heb nog vanaf boven in de achtertuin gekeken maar de lamp was niet aan dus ik zag niks. En doordat ik dingen hoorde en het idee had dat er iemand beneden was zat mn hart in mn keel Rond half 7 maar naar beneden gegaan en...alles was er nog gelukkig! pfew...maarja, waarschijnlijk slaap ik vanacht nog steeds zo slecht als ik mn sleutel niet vind...

Wel weet wat leuker nieuws, aan t eind van de middag, zo rond half 6, komt er een gozer langs voor mn camera hij gaat m kopen (hoop k ) En dan heb ik eindelijk genoeg geld voor mn nieuwe camera, de Fuji Finepix s5600 k kan niet wachten!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 08:51

Goeiemorgen Ik kan niet uitslapen! Ik word gewoon kei vroeg wakker.. Jeehh mijn humeur is weer goed.. ik mag ook wedstrijdjes rijden met evelina!! Natuurlijk wel onderling maar is toch wel super leuk

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 14:41

Wat leuk ik vind wedstrijden ook leuk op mijn verzOrgpony ik mag het dan ook nog wel een x maar durf het zelf eigenlijk niet te vragen ben ik te verlegen voor ik ga drek naar rocky ik was eigenlijk vanplan vroeg te gaan maar helaas regent het en adners heb ik er toch niet veel te doen want rijden ? Doe ik toch wel eventjes haha maarja Hopen dat je je sleutel weer terugvind. EN IK HEB ME PW DUITS ZEER VERKNALD
EN VOOR ENGELS ONREGELMATIGE WW EEN 8 jippiej vrolijkt al wat op

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:35

Aah stom Calanddra! Heb ik ook altijd als ik me sleutel kwijt ben.. (kom nog welus voor Hoop voor je dat je um toch nog snel vind
Zielig schaapje..
Enne,, 'k hoop voor je dat die man je camera koopt

Gemma_Luuvv; aah leuk!! *jaloers
Waar dan onderlinge wedstrijdjes?

Jen_2oo6; jammer van je duits maar da anders was goed Ben net bij Mariska en Nike geweest.. Nike eventjes gelongeert en this niet helemaal goed met der En stalle maar gedaan.. kon verder niet echt wat doen want ut regende nog steeds (op de terugweg van school ook al) en 'k ga ze niet poeste als ze nat zijn en weer nat worde

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 15:47

Leuk dat je wedstrijdjes mag rijden !!!

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:28

Patty wat is er met Nike?

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 16:31

Ze loopt niet kreupel..maar ook niet helemaal goed :S En dan loopt ze weer helemaal goed en dan 2 rondjes later weer even een klein stukje niet helemaal.
En nu sinds un weekje ongeveer is ze bezig met ut rijden in galop op de linkerhand achter over te springen naar de rechtergalop en voor gewoon links te blijven galopperen. En lesgever op de manege denkt dat ze dat doet om iets te ontlasten. En ik had welus gemerkt dat ze soms heel even(paar pasjes) niet helemaal goed liep. Maar nu aan de longe vandaag deed ze ut ook. Op het begin al.
Dus ik rijd haar nu maar eventjes niet.. en morge of overmorge ofzow noges kijke aan de longe of ut beter is of iets...

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:07

Ja overal onderling, en misschien een keer springen.

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:07

E nwe hebben het idee om mee te doen aan het JSF.. We hebben al een liedje.. maar het probleem is dat ik niet helemaal zuiver zing haha

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:09

Gemma_Luuvv schreef:
Ja overal onderling, en misschien een keer springen.

Jaa maar waar erges Bij un vaste manege ofzow?

Ag gewoon doen

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:11

Ja op manege's ja.. ik denk op mijn manege.. en op de manege waar we lessen gaan volgen.. enne .. tja waar maar wedstrijdjes zijn..

En over dat songfestival.. eeerst zou ik als mental coach gaan.. omdat ik helemaal niet zo goed kan zingen.. en toen zei ik van: weet je wat ik doeook wel mee:P Want dat meisje durfde niet allen

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:13

Haha okeey

Veel oefenen en les nemen met zinge miss? als dat gaat natuurlijk.. en je wil Als je het zo niet goed genoeg vind
*ik kan dus helemaal niet zingen

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:14

Haha.. maar ik heb extra kort stukje wat ik zing.. en dan zingt M. het andere

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:29

Aaah dan Wel handig zo

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:43

Wel gaaf als je mee gaat doen !!!

Wel ff eerst het liedje naar mij sturen he .

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-06 17:43

ja ik heb hem ingezongen.. maar we moeten ff met zijn 2e oefene..