Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
darkadia schreef:Geen raar bedrag voor fulltime lease idd. Vaak de stallingskosten. Pluspunt tov eigen is dat je vaak niet de hoge medische kosten hebt...om andere vaste lasten maar even niet te noemen.
germie schreef:Mijn bijrijder vertrekt helaas echt in december. Ze gaat verhuizen. Mijn paard met haar meegeven doe ik niet, ik wil m'n paard niet 200 km van huis hebben staan. Dus ik moet weer op zoek. Voor de bijrijder geen kosten, alleen zakje biks per maand. En dan staat er een sportpaard die ook nog eens braaf is op buitenrit.
donjalover13 schreef:germie schreef:Mijn bijrijder vertrekt helaas echt in december. Ze gaat verhuizen. Mijn paard met haar meegeven doe ik niet, ik wil m'n paard niet 200 km van huis hebben staan. Dus ik moet weer op zoek. Voor de bijrijder geen kosten, alleen zakje biks per maand. En dan staat er een sportpaard die ook nog eens braaf is op buitenrit.
waar kom je vandaan? ik ben zoekende
Anke schreef:Erg interessant en voor bijrijders wellicht een eye opener
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=1759274
germie schreef:Mijn bijrijder vertrekt helaas echt in december. Ze gaat verhuizen. Mijn paard met haar meegeven doe ik niet, ik wil m'n paard niet 200 km van huis hebben staan. Dus ik moet weer op zoek. Voor de bijrijder geen kosten, alleen zakje biks per maand. En dan staat er een sportpaard die ook nog eens braaf is op buitenrit.
Anke schreef:Erg interessant en voor bijrijders wellicht een eye opener
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?
donjalover13 schreef:Anke schreef:Erg interessant en voor bijrijders wellicht een eye opener
[VSW] Wat kost een paard nu daadwerkelijk?
sorry maar je laat het overkomen alsof ik niet weet wat een eigen paard kost. ik weet heel goed wat het allemaal kost, maar heb helaas de luxe niet om een eigen paard te houden. dus vind deze reactie niet helemaal eerlijk overkomen. wij bijrijders zijn niet dom.
donjalover13 schreef:ik snap best dat jullie nu denken dat ik me aangevallen voel, en dat is misschien ook wel een beetje zo.. maar er word zo vaak minderwaardig gedaan over bijrijders etc. gewoon omdat ik (nog) niet het geld heb voor een eigen paard krijg ik vaak door paardeneigenaren die wel de luxe hebben, vaak het gevoel dat ik niet goed genoeg zou zijn. vandaar mijn felle reactie
donjalover13 schreef:ik snap best dat jullie nu denken dat ik me aangevallen voel, en dat is misschien ook wel een beetje zo.. maar er word zo vaak minderwaardig gedaan over bijrijders etc. gewoon omdat ik (nog) niet het geld heb voor een eigen paard krijg ik vaak door paardeneigenaren die wel de luxe hebben, vaak het gevoel dat ik niet goed genoeg zou zijn. vandaar mijn felle reactie