Tnxx Li! Hahah Ier, je moeder op je knol echt gaaf, ga ik ook is proberen!
Vanmiddag een bosrit van 3 uur gemaakt. We gingen te voet naar het crossbos, dat was een uur rijden. Nou Tink had nog veeeel energie die hindernissen sprong ze allemaal wel een paar keer geweigerd, maar het was de eerste keer dat ze uberhaupt zulke hindernissen zag dus ben wel trots op dr. Buiten dat ze echt liep te kl*ten, en de terugweg hadden we heel de tijd KEI harde regen (een uur lang) dus ik en Tink waren doorweekt toen we terug kwamen, dat was minder Ook nog een foto en wat filmpies gemaakt, die laat ik nog wel zien!
Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Liz,...! Dat vinden wij alle zo prettig jaja! En daarom zingen wij blij,...! Zij leve lang HOERA!HOERA! zij leve laaanng HOERAHOERA!
Hier nog een foto en twee filmpjes van gisteren, wel bager kwaliteit
Een beetje wazige foto, en niet zo’n mooi moment. Maar dit was een boomstam bovenop een berg met daarna een steile afdaling
Eerst een opstapje, daarna dubbel. Had dr hiervoor een beetje op dr flikker gegeven dus nu is ze erg voorwaarts waardoor ze eigenlijk te dicht onder de tweede dubbel komt. http://www.zippyvideos.com/8826741137233436/imgp3143/