jesjes we krijgen een ingegraafd zwemvijfer!!:D:D:D ik blijjj!!...
BOOSBOOS:: we hebben dus pleegkids in huis.. hierergens op blz 100 ofsoo staat daar iets over heeft een pleegkind de moeder een klacht over onz ingedient!!.. GRR. wrrm woont hij dan niet thuis?????? omdat dat niet kan bij die ouders wrrm zeuren ze dan.. ik HAAT dat zo.. mijn auders doen zo hun best !!!!.. we doen het al 5 jaar en altijd krijgen we iets leuks te horen.. en nu door een rot pleegbroertje die tod zijn 18 zou blijven (is nu 10) ik denk dat dat niet meer gebeurd.. PLEAS willen jullie hier eve op reageren??
heb trouwens net gereden!!. ging super!!.. echt even lekker hoog gesprongen 1.30!!..Joppieee haha nee grapje.. -x- moet morgen vroeg op...
p.s morgen word me broer geopareerd:S trouwens heb even heel stiekem aantal msn woorden tussendoor omdat ik snel moest voor eenkeertje maar hoor
ben ik weer was heel leuk op het strand allemaal lekkere jongens (A) en allemaal halfnaakte vrouwen maaree eerste keer zaten mindy en ik in de zee, en toen flikkerde ik om door een golf en toen ging een joch me uitlachen, en toen flikkerde die zelf, en toen lachte ik hem uit, en toen hadden we vrienden, die na 10 minuten naar huis gingen.. toen werden we achtervolgd door 2 lelijke 11 jarige kinderen Nja wij gewoon genegeerd en weggelopen en toen op het einde ongeveer waren er 2 jongens, wel lekkere, maar wij gingen ff gewoon zonnen, en toen gingen we weg en hun ook en toen gingen wij ijsje halen, en toen gingen we praten we hebben dus van 3 uur tot alf 10 op het strand gezeten omdat de ouders van mindy pas 6 uur er waren en persee moesten blijve nou kon ik niet naar courage
pff morgen werken.. en jen; zo'n vriendin heb ik ook :S maar ik kan ook zo lol met der hebben!! dat is nog het ergste de ene keer haat ik er en de andere keer ben k weer blij dat we samen naar courage gaan patty; leuke foto's lotte; hmm minder sterkte met je broer
Pff heb de eerste 5 pagina's bijgelezen, maar gaat volgens mij nergens over.. Alleen over het weer, verbrand zijn..
Dus heb ik nog iets echt belangrijks gemist??
Was bij kennisen van mn ouders, en bleef bbq-en.. was wel gezellig
Pff, morgen weer een Biologie toets te gaan, nog tot het eind van de week.. Ga het nooit redden, maar moet wel anders wordt k niet aangenomen op t vmbo-t ;