) En ik blijf gewoon doorzoeken
En als het bij die man niet kan.. dan boeit mij dat niet.. maar het zou natuurlijk super izjn als ik nog ergens kon Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
En als het bij die man niet kan.. dan boeit mij dat niet.. maar het zou natuurlijk super izjn als ik nog ergens kon
)
Laaiend
En nu kom ik net thuis, zit die **** van een broertje heel vrolijik donald duckies te lezen!
dus ik bel mn moeder op en vertel het. Maar mn moeder zegt hij is echt ziek!
Dus nu kan ik waarschijnlijk zometeen de hele middag zijn kranten gaan lopen + de folders!
daar word ik echt zwaar saggo van
Ook heel toevallig dat ie ziek is terwijl hij kranten moet lopen en een hele moeilijke rep Frans heeft die hij niet had geleerd
ben pas net thuis en toen wassie ineens weg. Heb echt overal gekeken samen met mn oma. Op alle plekken waar hij kan liggen... maar hij is gewoon verdwenen
Robijntjah schreef:Ik kom net thuis van PSV-AZ, en had nooit verwacht dit te gaan zeggen:
HET WAS GAAAAAAAAAAAAAF!
Echt die hele sfeer daar, GEWELDIG

ik heb er zelf geen maar begrijp wat je bedoeld heb zelf een broer en zus:P
IK heb me natuurkunde boek terug me vriendin had um gejad grr
haha niet expres hoor..
op manegepaardje ,,
this dat je der geld voor krijgt want anders 
en heb gehoord dat der al zowiezow 2 kindere niej kome,, en miss meer
.
.
. Yeah :S
.
. lilykashmir schreef:Whaha, gelukkig was het nog leuk Robijntjah.
Alleen AZ had door moeten gaan, PSV sucks.
Een nicht van mij woont naast Perez, dus wij hebben een handtekening van hem.... Yeah :S
.
Ach, AZ rocks.
hett is hier wel dood nu
PSV is goed.! Maar ik word Ajacied of Az'er :p
ik zoek singelbontje en neusbontje en een oornetje voor een d-pony maar kan nergens aan komen snik snik
ik ben leeren bye bye en straks naar manege
doeii 

Heb ik ook gezien

)
:
.
Verder nite zo veel.

En zo ging ut echt een kwartier lang door
Kon ook noges niet goed meer naar buiten rijden en natuurlijk besluit dita als er genoeg plaats is om weer naar buiten te gaan niet meer te reagere op me binnebeen enzow en ur stuiteractie voort te zette
Normaal moet ik der ook echt vooruit drijven want dan is ze zooo sloom.. Nu niet
Naja, en toen laterna kon ze wel een beetje normaal galopperen... en we hebbe nog gespronge 
Jaaa foto's van Veerle!!