Danique schreef:Nou, nog maar een update van mijn kant. Helaas niet wat ik zoek. Ik kreeg het idee dat ik niet echt nodig was en dat ik daar zou komen zodat zij er geld aan terug zouden verdienen omdat er blijkbaar al 2 meisjes op rijden en er zelfs een 'wachtlijst' van meisjes die dat paard wel als bijrijdpaard zouden willen, was. De combinatie van 4 mensen aan 1 paard, grote bijdrage en grote afstand is mij net een stap te veel dus ik heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en dat ben ik nu aan het doen, maar ik denk dat dit hem niet wordt voor mij.
Ik mocht ook eventueel een kleinere bijdrage betalen maar ik heb geen bedrag gehoord, in ruil voor 7 boxen uitmesten. Ik ben bang dat ik dan dus weer alleen naar stal kom om uit te mesten en dan geen tijd meer heb voor het paard. Dan betaal ik dus op de stal uit te mogen mesten en dat zie ik niet zo zitten.
Ben bang dat ik toch maar weer op zoek moet naar een leuke manege want verder staan er geen pensionpaarden in de buurt...
Ik heb bij mijn eerste verzorgpaarden (2 shets en 2 pony's die we met zijn 3e verzorgden) ook niet echt een goede ervaring gehad.. Ik was altijd degene die alle klusjes deed 5 dagen per week en alleen mocht rijden als de dochter van de eigenaar en de 2 andere verzorgsters niet wilde. Altijd met pokke weer dus en nooit de leuke ritten. Ook kreeg ik te horen dat mijn "lifestyle" niet goed was omdat ik af en toe vroeg of ik ipv 2 uur met zn 4e wachten om te voeren naar huis mocht om huiswerk af te maken. Ik werd daar dus ook behoorlijk uitgebuit en ben toen verder gaan zoeken. Gelukkig vond ik toen snel een paardje die ik in mijn eentje kon verzorgen samen met de eigenaresse!
In ieder geval, als je nu al twijfelt of je daar vind wat je zoekt zou ik zeker verder zoeken. En een leuke manege zoeken en daarnaast uit blijven kijken naar een verzorgpaardje kan denk ook geen kwaad 
Helaas is dit alles nu al jaren terug
Ben nu weer hard op zoek natuurlijk xD Maar heb van de week de eigenaresse van mijn laatste verzorgpaard een berichtje gestuurd en ze zou rondvragen of er iemand nog een verzorgster zoekt, dus fingers crossed!