Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danique schreef:Nou, nog maar een update van mijn kant. Helaas niet wat ik zoek. Ik kreeg het idee dat ik niet echt nodig was en dat ik daar zou komen zodat zij er geld aan terug zouden verdienen omdat er blijkbaar al 2 meisjes op rijden en er zelfs een 'wachtlijst' van meisjes die dat paard wel als bijrijdpaard zouden willen, was. De combinatie van 4 mensen aan 1 paard, grote bijdrage en grote afstand is mij net een stap te veel dus ik heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en dat ben ik nu aan het doen, maar ik denk dat dit hem niet wordt voor mij.
Ik mocht ook eventueel een kleinere bijdrage betalen maar ik heb geen bedrag gehoord, in ruil voor 7 boxen uitmesten. Ik ben bang dat ik dan dus weer alleen naar stal kom om uit te mesten en dan geen tijd meer heb voor het paard. Dan betaal ik dus op de stal uit te mogen mesten en dat zie ik niet zo zitten.
Ben bang dat ik toch maar weer op zoek moet naar een leuke manege want verder staan er geen pensionpaarden in de buurt...
Aurelia schreef:Vervelend idd die verhalen.
Ohja nu ik et me herinner. Ik had ook zoiets leuks. Ik had vroeger een lease pony. Daar betaalde ik (mijn ouders haha) een flinke klap geld voor elke maand en et was dan 'mijn' pony. Leuk als je erachter komt dat andere meiden op dagen dat ik er niet was gratis en voor niets op de pony reden. Oja, toen werd de pony nog zien ook, stond bijde DA, betaalde nog netjes elke maand door en hoorde maar niks. En toen we verhaal kwamen halen was het (het waren man en vrouw) van de ene dat er niks gelogen was pony stond bij de DA en van de ander ja de pony is naar de slacht naar we vonden het zielig om te zeggen tegen *zoontje*. (Paar jaar later achter gekomen dat hij dus verkocht was, want ik wist nou niet of hij nog leefde of geslacht was. )
Ik ga het nooit meer zo goed treffen als nu. All good things come to an end
Zoiets zou ik denk niks vinden. Met z'n allen 1 pony verzorgen. Maar snap dat voor sommige het wel heel leuk is!
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn advertentie haha. Maar eerst ben ik nog even aan het genieten hier in Frankrijk.
En leuk zeg gishi!
maliejane schreef:Aurelia schreef:Vervelend idd die verhalen.
Ohja nu ik et me herinner. Ik had ook zoiets leuks. Ik had vroeger een lease pony. Daar betaalde ik (mijn ouders haha) een flinke klap geld voor elke maand en et was dan 'mijn' pony. Leuk als je erachter komt dat andere meiden op dagen dat ik er niet was gratis en voor niets op de pony reden. Oja, toen werd de pony nog zien ook, stond bijde DA, betaalde nog netjes elke maand door en hoorde maar niks. En toen we verhaal kwamen halen was het (het waren man en vrouw) van de ene dat er niks gelogen was pony stond bij de DA en van de ander ja de pony is naar de slacht naar we vonden het zielig om te zeggen tegen *zoontje*. (Paar jaar later achter gekomen dat hij dus verkocht was, want ik wist nou niet of hij nog leefde of geslacht was. )
Ik ga het nooit meer zo goed treffen als nu. All good things come to an end
Zoiets zou ik denk niks vinden. Met z'n allen 1 pony verzorgen. Maar snap dat voor sommige het wel heel leuk is!
Ik moet nog steeds beginnen aan mijn advertentie haha. Maar eerst ben ik nog even aan het genieten hier in Frankrijk.
En leuk zeg gishi!
Dat is ook echt een rot streek zeg! En zeg nooit nooit, er zijn meer goede mensen dan slechte (denk en hoop ik) dus je vind vast wel ietsGeniet in ieder geval lekker van Frankrijk xD
IsaCalixa schreef:Zou iemand met mij willen pb'en en mijn verhaal aanhoren? Ik zit nu heel erg in de twijfel of ik er een verzorgpony bij zal nemen haha.
Aurelia schreef:Kan ik deze foto in de advertentie zetten of is dat te niet-serieus?
http://i62.tinypic.com/2w2oeis.jpg
Ik heb eigenlijk helemaal geen foto's van mij rijdend of zo. Er gaat bijna nooit iemand mee en ik heb geen stalgenoten..
Of anders een gewone foto van mijzelf? zonder paard?
Danique schreef:en ik het als eigenaar niet zo tof zou vinden als die foto's op internet zouden staan (ondanks dat ik er zelf op sta).