Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spruitje12 schreef:Ik ga het vragen of ik de shet mag verzorgen/ mag zien als verzorgpony. Maar hoe ga ik dat vragen? op whatsapp in het echt enzovoort.
Danique schreef:spruitje12 schreef:Ik ga het vragen of ik de shet mag verzorgen/ mag zien als verzorgpony. Maar hoe ga ik dat vragen? op whatsapp in het echt enzovoort.
Je zou als je weer een keer mee gaat kunnen zeggen van; goh, ik vind het zo leuk om *naam pony* te verzorgen, zou ik dat niet wat vaker mogen doen als vaste verzorgster?
lienieminie schreef:Heyy ik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeirt de oren van mijn kop of ze nou mag komen![]()
Maar zouden jullie nog een appje sturen of is dat te opdringerig?
maliejane schreef:lienieminie schreef:Heyy ik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeirt de oren van mijn kop of ze nou mag komen![]()
Maar zouden jullie nog een appje sturen of is dat te opdringerig?
Wanneer heb je het appje gestuurd? Ik zou de eigenaresse in ieder geval een paar dagen de tijd geven voor ik opnieuw wat zou sturen. Iets van 4 a 5 dagen zou voldoende tijd moeten zijn voor haar om een berichtje terug te sturen.
Mocht het langer dan een week duren kan je altijd een appje sturen met de vraag of ze nog steeds op zoek is en of ze kan laten weten of ze in jou zusje geïnteresseerd is. Probeer deze dan niet verwijtend te laten klinken maar meer als dat je echt geïnteresseerd bent en dus graag antwoord wilt. Een andere optie is natuurlijk om haar te bellen. Dit is persoonlijker en dan weet je meteen hoe het zit.
Veel succes!
LinekeP schreef:Wat jammer!
Maar als je twijfeld zou ik het niet doen, je kan beter niet iets doen waar je niet zeker van bent.
Veel succes!
EskeGirl schreef:Ik heb vandaag voor het eerst met touwhalster gereden met Falco
Wat jammer, doen waar jij je goed bij voelt