Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maliejane

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:07

Golden_Angel super leuk paardje xD Veel plezier ermee!

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:39

Ik ga het vragen of ik de shet mag verzorgen/ mag zien als verzorgpony. Maar hoe ga ik dat vragen? op whatsapp in het echt enzovoort.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 20:53

In het echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:04

spruitje12 schreef:
Ik ga het vragen of ik de shet mag verzorgen/ mag zien als verzorgpony. Maar hoe ga ik dat vragen? op whatsapp in het echt enzovoort.

Je zou als je weer een keer mee gaat kunnen zeggen van; goh, ik vind het zo leuk om *naam pony* te verzorgen, zou ik dat niet wat vaker mogen doen als vaste verzorgster?

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 21:23

Danique schreef:
spruitje12 schreef:

Je zou als je weer een keer mee gaat kunnen zeggen van; goh, ik vind het zo leuk om *naam pony* te verzorgen, zou ik dat niet wat vaker mogen doen als vaste verzorgster?

Dat is een goede! Dan word het waarschijnlijk zaterdag dan ga ik zoizo.

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 17:55

Ik heb een leuke advertentie gezien waar ik waarschijnlijk op ga reageren :) Hebben jullie nog tips? Wat moet ik er wel in zetten en wat is niet zo handig om te vermelden?

Hoop dat het wat wordt! :D

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:27

Netjes voorstellen, leeftijd, ervaring, gewicht en lengte lijken mij de belangrijkste factors.

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 18:53

FristiLover schreef:
Ik heb een leuke advertentie gezien waar ik waarschijnlijk op ga reageren :) Hebben jullie nog tips? Wat moet ik er wel in zetten en wat is niet zo handig om te vermelden?

Hoop dat het wat wordt! :D

Vooral ook schrijven waarom je juist op die advertentie reageert. Veel succes!

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 20:06

Dankjullie wel!
Ik heb ondertussen een mail gestuurd :)

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 21:41

Spannend, FL, ik hoop dat je de kans krijgt om kennis te maken :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 12:49

Heyy ik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeirt de oren van mijn kop of ze nou mag komen :')
Maar zouden jullie nog een appje sturen of is dat te opdringerig?

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:03

Mischien moet je gewoon een keer bellen? Hoe ben je eigenlijk aan het nummer gekomen?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:05

LinekeP schreef:
Mischien moet je gewoon een keer bellen? Hoe ben je eigenlijk aan het nummer gekomen?

Ja als ik geen antwoord krijg bel ik vanavond even of mijn moeder
Het nummer stond bij de advertentie op marktplaats

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:05

O oke

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:06

Zaterdag waarschijnlijk de eerste dag dat ik écht naar m'n verzorpony ga! ben super benieuwd hoe hij rijd enzo :)

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:08

Gishi schreef:
Zaterdag waarschijnlijk de eerste dag dat ik écht naar m'n verzorpony ga! ben super benieuwd hoe hij rijd enzo :)

Veel plezier! :D

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:38

lienieminie schreef:
Heyy ik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeirt de oren van mijn kop of ze nou mag komen :')

Wanneer heb je het appje gestuurd? Ik zou de eigenaresse in ieder geval een paar dagen de tijd geven voor ik opnieuw wat zou sturen. Iets van 4 a 5 dagen zou voldoende tijd moeten zijn voor haar om een berichtje terug te sturen.

Mocht het langer dan een week duren kan je altijd een appje sturen met de vraag of ze nog steeds op zoek is en of ze kan laten weten of ze in jou zusje geïnteresseerd is. Probeer deze dan niet verwijtend te laten klinken maar meer als dat je echt geïnteresseerd bent en dus graag antwoord wilt. Een andere optie is natuurlijk om haar te bellen. Dit is persoonlijker en dan weet je meteen hoe het zit.

Veel succes! :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 13:51

maliejane schreef:
lienieminie schreef:

Wanneer heb je het appje gestuurd? Ik zou de eigenaresse in ieder geval een paar dagen de tijd geven voor ik opnieuw wat zou sturen. Iets van 4 a 5 dagen zou voldoende tijd moeten zijn voor haar om een berichtje terug te sturen.

Mocht het langer dan een week duren kan je altijd een appje sturen met de vraag of ze nog steeds op zoek is en of ze kan laten weten of ze in jou zusje geïnteresseerd is. Probeer deze dan niet verwijtend te laten klinken maar meer als dat je echt geïnteresseerd bent en dus graag antwoord wilt. Een andere optie is natuurlijk om haar te bellen. Dit is persoonlijker en dan weet je meteen hoe het zit.

Veel succes! :)

Heel erg bedankt voor de tips ik heb net gehoord dat ze vanavond wat laat horen dus dan weet ik meer ik zal jullie op de hoogte houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:41

Nou, nog maar een update van mijn kant. Helaas niet wat ik zoek. Ik kreeg het idee dat ik niet echt nodig was en dat ik daar zou komen zodat zij er geld aan terug zouden verdienen omdat er blijkbaar al 2 meisjes op rijden en er zelfs een 'wachtlijst' van meisjes die dat paard wel als bijrijdpaard zouden willen, was. De combinatie van 4 mensen aan 1 paard, grote bijdrage en grote afstand is mij net een stap te veel dus ik heb gezegd dat ik er nog even over na zou denken en dat ben ik nu aan het doen, maar ik denk dat dit hem niet wordt voor mij.

Ik mocht ook eventueel een kleinere bijdrage betalen maar ik heb geen bedrag gehoord, in ruil voor 7 boxen uitmesten. Ik ben bang dat ik dan dus weer alleen naar stal kom om uit te mesten en dan geen tijd meer heb voor het paard. Dan betaal ik dus op de stal uit te mogen mesten en dat zie ik niet zo zitten.

Ben bang dat ik toch maar weer op zoek moet naar een leuke manege want verder staan er geen pensionpaarden in de buurt...

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 20:56

Wat jammer!
Maar als je twijfeld zou ik het niet doen, je kan beter niet iets doen waar je niet zeker van bent.
Veel succes!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:01

Ik heb vandaag voor het eerst met touwhalster gereden met Falco :D

Wat jammer, doen waar jij je goed bij voelt :)

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:03

Wat leuk EskeGirl, hoe ging het? Voor herhaling vatbaar?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:08

Hij was braaf maar tamelijk onbestuutbaar... gaan we mee oefenen en een vriendin die altijd bitloos rijdt komt me een keer helpen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:10

LinekeP schreef:
Wat jammer!
Maar als je twijfeld zou ik het niet doen, je kan beter niet iets doen waar je niet zeker van bent.
Veel succes!

EskeGirl schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst met touwhalster gereden met Falco :D

Wat jammer, doen waar jij je goed bij voelt :)

:j Precies. Ik begrijp best dat een paard hebben veel geld kost en dat je minder mag op de manege etc. maar ik vind 60 euro in de maand als je maar 100 te besteden hebt gewoon veel te veel.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 21:12

Dat is dan inderdaad veel, ik heb geluk dat mijn ouders nu (nog) het grootste deel betalen, iig tot ik een baantje gevonden heb :)