Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joenalie1 schreef:Hoi,hoi ik dacht ik breek ff in, ten eerste niemand zit op een pennymeisje te wachten dat is wat ik al door heb nu na enige tijd meelezen in allerlij forums.
Snackie schreef:Dat is het hem nou net!
De meerderheid zegt dat die wel wat ervaring heeft, en zit uiteindelijk maar wat te rammen en te beuken
xConnie schreef:Ik zou gewoon graag een kans krijgen om met een verzorgpaardje weer vanalles te leren.
Het is voor mij jaren geleden dat ik heb gereden, heb laatst anderhalve maand op een stal gewerkt maar dat is het dan ook. Niet echt 'ervaring' dus.
Ik hoef niet perse te rijden, gewoon ermee omgaan, kroelen, poetsen etc vind ik al leuk!
Dus, als iemand iets weet voor me..?
pojack schreef:xConnie schreef:Ik zou gewoon graag een kans krijgen om met een verzorgpaardje weer vanalles te leren.
Het is voor mij jaren geleden dat ik heb gereden, heb laatst anderhalve maand op een stal gewerkt maar dat is het dan ook. Niet echt 'ervaring' dus.
Ik hoef niet perse te rijden, gewoon ermee omgaan, kroelen, poetsen etc vind ik al leuk!
Dus, als iemand iets weet voor me..?
Is Nispen te ver voor je???????????
Ik heb persoonlijk liever een "penny" dan een volwassene die onzeker in zijn schoenen staat.
Voor mij is het belangrijk dat er een klik is met het paard. Dat diegene een beetje mee denkt. En er uiteraard voor willen gaan...............
Het ligt dus helemaal aan die persoon zelf. Of je nu 13, 15, 18 0f 40 bent..................
lauwtjuhh schreef:Ik vind het nog steeds drama om een goed verzorgster/bijrijdster te vinden voor mijn paarden, door de jaren is er wel wat gewisseld maar dat tezijde.
eerst maar eens wat ik te bieden heb:
pony 3 net beleerd, en nog een 12 jarig z paard, jaarling en onze opa
eigen stallen aan huis,
zómers buiten bak, swinters modderpoel haha
op 5 minuten lopen binnen + buiten bak en spuitplaats
alles staat tot je beschikking van zadel tot trailer (oke ik rijd, dus op dagen dat het mij uitkomt)
eigen pony 7 dagen per week.
prive les
mogelijkehid tot wedstrijden rijden
je denkt dat is een leuke meid 14 jaar komt trouw maar na 2 maanden is dat weer over.
reageerd er een vrouw van 40 jaar die wil graag alleen verzorgen, en krijgt de kans om die pony ook te gaan rijden. klikt super ze komt bijna alle dagen maar het word winter en het houd op.
Wisseling in het paarden bestand en een van onze pony's mag beleerd worden.
aangezien wij daar zelf geen tijd voor hadden zochten we iemand die dit kon wilde en het als haar eigen paard wilde beachouwen. ging goed maar kwam soms meer als een week niet, kreeg vervolgens een ander aanbod welk al verder gereden was en ging bij ons weg.
ondertussen vroeg er een meisje van 16 of ze mocht verzorgen en rijden, verzorgen kan maar rijden niet heb geen paard over. ja is prima! mooi zou je denken zei blij ik blij pony blij bijrijdster ging weg en we hebben haar de kans gegeven. ze heeft nu 1 prive les gereden en ik heb haar nu ruim een maand niet gezien!!
nu had ik iemand anders gevonden die heeeeeel graaaag wilt komen en ze heeft veel ervaring met jonge paarden, probeer je een afspraak te maken, smst ze kan ik iets later komen? ja is prima. 3 uur later toch maar eens gebeld of ze nog wel wil komen. nu komt ze vanavond maar weet niet of ik met haar wel een afspraak kan maken!!
de betreffende pony heb ik ook maar te koop gezet aangezien ik er geen tijd voor heb.
ik vind het zo rot om telkens teleurgesteld te worden of tegen iemand te moeten zeggen he kom je nog of heb je der geen tijd meer voor.
heb ik nou zo'n zlechte plek voor een bijrijdster/verzorgster??
lauwtjuhh schreef:ja maar het lukt nog steeds niet!!
overkomt me ook vaak dat ik mailtjes krijg van mag ik samen met mijn vriendin (12 jaar) komen rijden?
ehmmm en de verzorging dan? ja maar kan ik dan niet alleen rijden?
dan ben je bij mij al afgekeurd...