Kijk op stal draag ik gewoon liever schoenen.. maar met rijden zou ik toch wel laarzen willen... en misschien als ik ooit wedstrijden ga rijden heb ik ook liever leer dan rubber...
Gewoon beste vrienden blijven ookal zie jij heb ook wel zitten... Straks is het uit, dikke ruzie en je hebt geen beste vriend meer.. zo denk ik erover hoor wil niet zeggen dat je na mij moet luisteren
Ja.. Vind het zo vervelend. Ik vind hem helemaal het einde maar ik voel (nog) niks voor hem. We zijn nu een dik half jaar de aller beste maatjes en we hebben zo'n mooie tijd. Ben zo bang dat het in de soep loopt als hij actie onderneemt of wat dan ook.
Gisteren was zo lief.. Op msn hadden we het over sterren en hij zei dat ik maar is moest kijken 's avonds, en dan laten weten of ik wat zag. Dus ik 's avonds kijken of ik sterren zag, maar het regende dus er was niks te zien. Ik dat gesmst. Krijg ik een smsje: kijk in de spiegel dan zie je een mooie ster. Dat vond ik zóó speciaal, hij is totaal niet iemand die gauw zulke dingen zegt en als iemand anders dit had gezegt was het helemaal niet zo bijzonder geweest..