Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Er is wel nog iemand die interesse zou hebben om samen te lessen maar die heb ik al even niet meer gesproken..
) zodat beide pony's zoveel mogelijk aan de slag kunnen ... En natuurlijk heeft de verzorgster er ook veel aan: eigen paardje, band opbouwen, bijleren over gedrag & (re)acties, grondwerk, horse agility, spelen, rijden, springen, buitenritten, ... Je zou toch denken dat er iemand te vinden moet zijn 

Want grondwerk is saai als je geen idee hebt waar het over gaat, en ik vraag me af of kinderen van die leeftijd het überhaupt kunnen begrijpen..

lieziej schreef:Ik denk dat de minder serieuze "verzorg meisjes" (om het maar even zo te noemen) het nu te koud vinden om op hun fiets op zoek te gaan naar een nieuw verzorgpaard....
. Maar nu mag ik niet op de fiets want dan moet ik het donker naar huis fietsen en dat willen mijn ouders niet. Dus dan word ik lekker gebracht met de auto
In de winter met flessen water van huis naar de stal rijden
De goede oude tijd 
paintedblack schreef:Dank je wel Soleado wij wonen in noord brabant vlakbij uden
@elianelouise Je zou idd denken dat ik ze alles heb aangeboden wat je je kunt wensen maar helaas....
Mijn bijrijder is te druk met andere zaken en mijn man zei het al; als ze geen ambitie hebben om hun eigen paard aan te houden als ze gaan samenwonen dan al helemaal niet dat van een ander.....en ik ben bang dat ik hem gelijk moet geven. Voortaan doe ik lekker alles zelf
!
en ben toch al een tijdje op zoek zucht
(als het niet langer is
)
woon denk erg ongunstig