Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
urselin schreef:Sylvia_B schreef:Nou urselin, mij lukt het al een jaar niet dus ik hoop dat je meer geluk hebt.
Echt? Jeetje wat lang![]()
Dan zal ik ook stalgenoten/staleigenaren moeten gaan aankijken tegen die tijd.
Over een jaar vertrek ik ook nog eens voor een aantal maanden naar het buitenland
improud schreef:Hmmm... Te ver weg . Ik ga ff kijken of ik mijn advertentie kan verbeteren..
dancer_ schreef:Ik heb.vroeger zelfs een half uur heen gefietst. Maarja ik had er ook onwijs veel voor over!
Sjoos schreef:Wat ik heb gedaan (heb inmiddels mijn bijrijdster al een jaar of 4?/5?) is bij manege lessen op stal gaan kijken. Kijken wie mij qua rijden aanspreekt. Instructrices vragen, en dan de desbetreffende persoon benaderen. Nu scheelt het dat ik het zie als: " Zij helpt mij, ik help haar " dus ik vraag er geen geld voor.
Jibbel schreef:Volgens mij zit ik gewoon in de verkeerde regio..Ik heb een verzorgmeisje gevonden voor mijn 2 grote paarden, maar nu zoek ik dus al een tijdje naar iemand die ook op mijn shetjes wil rijden. Ze komen wel voor de kar, maar met de winter in aantocht, zal dat alleen in de weekenden bij daglicht gebeuren en de rest van de week wil ik ze dan ook wel in beweging houden. Alleen longeren vind ik ook zo sneu en daar heb ik ook de tijd niet voor, dus ik dacht, ik kan vast wel een meisje blij maken met het rijden van een shet.
Nou, dat heb ik verkeerd gedacht geloof ik, krijg gewoon nauwelijks reactie. Terwijl ik vroeger al blij was met een shet om te aaien.
Las laatst een topic van iemand met de eisen en wensen van verzorgers en ik geloof dat ik me daar nu wel bij kan aansluiten..Sjoos schreef:Wat ik heb gedaan (heb inmiddels mijn bijrijdster al een jaar of 4?/5?) is bij manege lessen op stal gaan kijken. Kijken wie mij qua rijden aanspreekt. Instructrices vragen, en dan de desbetreffende persoon benaderen. Nu scheelt het dat ik het zie als: " Zij helpt mij, ik help haar " dus ik vraag er geen geld voor.
Goed plan, ga ik denk ook eens doen!
Serendip90 schreef:"vroeger" toen je nog minimaal een half uur op de fiets door weer en wind ging... Vroeger... dat je fietstassen vol ging laden met flessen gevuld met water omdat het water bevroren was... Vroeger... toen rijden een leuke extra was, bijna een beloning :p
Ze zijn gewoon op?
xLions schreef:Serendip90 schreef:"vroeger" toen je nog minimaal een half uur op de fiets door weer en wind ging... Vroeger... dat je fietstassen vol ging laden met flessen gevuld met water omdat het water bevroren was... Vroeger... toen rijden een leuke extra was, bijna een beloning :p
Ze zijn gewoon op?
Nee, hier ben ik.
Maar ik heb dus weer het punt dat in mijn omgeving weinig mensen zoeken..
Serendip90 schreef:xLions schreef:
Nee, hier ben ik.
Maar ik heb dus weer het punt dat in mijn omgeving weinig mensen zoeken..
Ik heb zelf ook een overschot aan verzorgsters :s Maar als ik hier iets voor mezelf zoek, dan is het minimaal 50-100 euro bij betalenBeetje zonde als je nog een paard hebt staan...
xLions schreef:Serendip90 schreef:Ik heb zelf ook een overschot aan verzorgsters :s Maar als ik hier iets voor mezelf zoek, dan is het minimaal 50-100 euro bij betalenBeetje zonde als je nog een paard hebt staan...
Haha, ik woon een beetje in een gat hier.
Wel erg mooie bosrijke omgeving om paarden te houden, maar helaas willen de meeste alles zelf doen/zijn al voorzien.
Ik wil prima bijbetalen als ik er maar wat leuks voor terug krijg.
Sassii schreef:Daar erger ik me ook aan!
Soms zie ik superleuke advertenties staan, en dan ben ik helemaal blij als ik die tekst lees, en dan ben ik aan het einde van het verhaal aangekomen, staat er : 'Alleen maar 18+!!!!!!!!!'