Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:
x_spekkie_x schreef:Destino schreef:Ik veronderstel dat je niet snapt wat ze bedoelt..
Het ging er eerder over dat er veel verzorgers reageren in de zomer, misschien helpt dat?
Anders even vorige pagina lezen.
Haar bericht gaat niet over de zomer. Haar bericht gaat over wat ze in de kou heeft gedaan:mnkortleve schreef:Oke nu zijn bepaalde berichten van mij wel wat off topic, maar ook in deze kou kun je lol hebben althans ik geloof wel dat wij die vandaag gehad hebben, in de bak valt niet te rijden, maar in het land wel, niet dressuurmatig maar wel lekker crossen oid
En ik kan met deze kou echt niet crossen buiten. Alles is bevroren, nadat het eerst nat en blubberig is geweest. De zachte stukken zijn dus keihard en zeer onregelmatig.
kimmieh0103 schreef:ik had even een vraagje; heeft een van jullie ook een verzorgpony waar jullie mee mennen?
t lijkt me namelijk erg leuk om dat te leren, maar ik kan het zelf nog niet.. dus even een vraagje aan de eigenaren hier: zouden jullie een verzorgster willen waar je zelf bij moet zijn in het begin om het mennen enz aan te leren? of vinden jullie dat teveel tijd kosten?? les enz, zijn dan natuurlijk op eigen kosten. maar ik vroeg me dus af of je de pony van iemand anders kan verzorgen en daarmee iets heel nieuws leren, of dat de meeste mensen zoiets hebben van; nou, dat kost me alleen maar tijd, dat wil ik heel niet.
kimmieh0103 schreef:ik had even een vraagje; heeft een van jullie ook een verzorgpony waar jullie mee mennen?
t lijkt me namelijk erg leuk om dat te leren, maar ik kan het zelf nog niet.. dus even een vraagje aan de eigenaren hier: zouden jullie een verzorgster willen waar je zelf bij moet zijn in het begin om het mennen enz aan te leren? of vinden jullie dat teveel tijd kosten?? les enz, zijn dan natuurlijk op eigen kosten. maar ik vroeg me dus af of je de pony van iemand anders kan verzorgen en daarmee iets heel nieuws leren, of dat de meeste mensen zoiets hebben van; nou, dat kost me alleen maar tijd, dat wil ik heel niet.
BoktLover schreef:Is er een nieuw soort verzorgster? Kreeg bericht dat iemand mn paard wilt verzorgen, maar dan wel bij haar op een stal.
Kosteloss voor haar.......
Ben ik de enige die dit niet snapt?