Heb het ook gezien, wat sprong dat witte paard die 2de was geworden heerlijk ruim zeg.
Net even stalletjes uitgemest en gevoerd. Dit weekend bij vriendje geslapen, en naar de Schuimparty geweest in de Mill (Discotheek). Was echt helemaal geweldig!
Ja haha Gisteren had mn buurmeisje (van 8) erop geren (stappen), en Tink vond alles best. Maar had ze er nu even op gezet toen 'k Tink naar huis bracht, en dat vond Tink iets minder leuk, die wilde alleen maar naar huis huis huis
Is hier nu Tour de Waard, maar de meiden met wie ik zou gaan gingen opeens niet, dus najah, zit te twijfelen, zal k gwoon heen gaan, zijn zat bekenden, of thuis blijven, want ik ben echt dood moe
Vandaag me helemaal dood gewerkt in huis hier, Schoonmaken en inpakken en dan ga ik vanmiddag met Vriendlief, en dan Vanavond naar vriendin en dan Daarna weer met vriendlief en dan naar Schiphol Heb er nu nog niet zo'n zin in. maar komt denk ik wel als ik op schiphol loop
Pfff, Ik ga denk maar ander werk zoeken Baal er wel van zeg
Ik werk nu in de tomaten, maar ik kan niet tegen de lucht want ik heb ook astma en met die combinatie van die lucht, voel ik me telkens niet lekker, Ben vorige week, al ziek naar huis gegaan en nu weer en voel me nu nog niet lekker