Wel kijk, het is dus allemaal best wel ingewikkeld. De manege eigenaar heeft zeg maar een paar "lievelingen". Daar horen ik, Amy en Suus dus bij. En wij mogen dus daar een verzorgpony waar wij wedstrijden mee mogen rijden. Maar omdat de manege met een kwartier rijden in de auto is, kan ik maar heel weinig komen enzo. Dus ik ben nog bijna nooit op wedstrijd geweest, en Amy en Suus dus ook niet. Amy is er nu ook mee gestopt omdat het allemaal niet lekker liep enzo, en suus stopt er waarschijnlijk ook mee. Dus ik moet van m'n moeder ook stoppen Ik mag Joy nog wel altijd rijden enzo, maar ik kan alleen nog maar op zaterdag komen.
Het is nu ook echt niet meer gezellig op de manege, want er is heel erge ruzie tussen de baas en z'n ex zegmaar. Die stalkt steeds en nu.. Jaa tja, heel ingewikkeld iig. Maar ook daarom moet ik dus stoppen.
Goeiemorgn zit nu op school deze week kom ik niet vaak meer op bokt want heb hele week straf mag niet meer achter de computer pff ouders wat moet je ermee en sorry dak nu niet op andere reageer want als deze mensen van school zien wat ik aan het doen ben word je eraf gekickt maja doeii doeii en tot snel hoop ik