Sammyoo schreef:Eerlijk gezegd schrik ik ook heel erg van de negatieve reacties over bijrijders. Dan begrijp ik ook wel de titel van het topic 'ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden?' Ik lees hier bijvoorbeeld een aantal keer dat men het als negatief ervaart dat een bijrijder wil rijden. Dan kan je denk ik beter op zoek naar een verzorger
.
Misschien maar gewoon geen bijrijder zoeken als je er zulke negatieve ervaringen mee hebt. Of ervoor betalen als je wilt dat je paard op de dagen dat je zelf niet kan fatsoenlijk wordt getraind.
Ik ben gestopt met mijn paard te laten rijden of verzorgen. Helaas ook veel negatieve ervaringen en weinig positieve.
De positieve zijn overgens ook heel positief geweest en vriendinnen geworden. Maar het vertouwen is erg beschadigd, trouwens ook van de vriendinnen die er ook meerdere hebben zien gaan.
Ik had meerdere paarden, dus ook ruimte voor verzorgsters. Nu zet ik ze liever stil of verkoop ze.
Jammer, want ik was ook ooit een verzorgster die een kans heeft gekregen en daar heel dankbaar voor ben.