Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spruitje12 schreef:hey, ik zit met een vraagje wat jullie zouden doen, een vriendin van me heeft 3 pony's: een mini shet een tinker + veulen. Ik kom er elke vrijdag/ zaterdag en dan doen we dingen met de tinker + shet. Ik vind de shet geweldig en doe er veel mee zoals vrij wandelen, longeren enz. nou zit ik te denken als ik vraag vraag om haar als verzorgpony te nemen. Ik twijfel daarover omdat ik nu eigenlijk alleen meer wil doen met die shet. ( pony's staan aan huis) zou dat niet raar zijn dat ik bv kom als ze niet thuis is.
dus mijn vraag zal ik het wel of niet vragen?
deksel schreef:spruitje12 schreef:hey, ik zit met een vraagje wat jullie zouden doen, een vriendin van me heeft 3 pony's: een mini shet een tinker + veulen. Ik kom er elke vrijdag/ zaterdag en dan doen we dingen met de tinker + shet. Ik vind de shet geweldig en doe er veel mee zoals vrij wandelen, longeren enz. nou zit ik te denken als ik vraag vraag om haar als verzorgpony te nemen. Ik twijfel daarover omdat ik nu eigenlijk alleen meer wil doen met die shet. ( pony's staan aan huis) zou dat niet raar zijn dat ik bv kom als ze niet thuis is.
dus mijn vraag zal ik het wel of niet vragen?
Waarom niet? Nee heb je, ja kan je krijgen