Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:06

Nou helaas, de mevrouw waar ik bij zou gaan kijken vroeg mij op welke dagen ik langs kon komen, ik heb gereageerd en nu reageert zij al een week niet meer...

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 11:08

Danique schreef:
Nou helaas, de mevrouw waar ik bij zou gaan kijken vroeg mij op welke dagen ik langs kon komen, ik heb gereageerd en nu reageert zij al een week niet meer...

Vervelend... :n

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:16

Ja heel jammer, dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag want ik had blijkbaar allemaal berichten gestuurd naar vrienden enz. die niet aan zijn gekomen om dat ik over mijn bundel heen zat. Dus ik had nog een keer gestuurd. Ze leest ze wel maar reageert niet. Jammer, ik had een 'sorry we zijn al voorzien' ook goed gevonden hoor...

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:44

Ik heb sinds deze week een verzorgpaardje gevonden :D

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:54

Gefeliciteerd IsahxGrace *\o/*

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-15 12:55

LinekeP schreef:
Gefeliciteerd IsahxGrace *\o/*

Dankje!

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 10:07

@danique, echt jammer voor je! Hopelijk vind je snel iemand anders ;)

@IsahxGrace, echt super leuk voor je en heel veel plezier! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 19:52

Ha, ze heeft nog gereageerd! Ik laat meer weten als ik ben geweest :) Heb nog geen datum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 19:53

Super. Ben benieuwd. :)

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 13:54

proficiat Isah! :D
de rest die wat op het spoor is, of nog niks gevonden heeft, heel veel succes :D

ik ben nog steeds op het zelfde adresje en ga vanmiddag weer lekker hobbelknollen en eens kijken of ik eindelijk een fotootje voor elkaar kan krijgen <3
misschien de eigenaresse even heeeel lief aankijken en zelfs een rijfotootje? hihi <3 <3

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:07

@danique spannend!!

Ik ben net terug van Gaby. Lekker gewandeld en gepoetst. Ook nog een beetje grondwerk, maar ook een groot deel lekker in de wei liggen luieren :P

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 14:30

oeeh heerlijk in de wei liggen luieren <3
helaas loopt er een shet bij in de wei en nja... we waren vanaf dag 1 geen besties :)) :))

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:35

hey, ik zit met een vraagje wat jullie zouden doen, een vriendin van me heeft 3 pony's: een mini shet een tinker + veulen. Ik kom er elke vrijdag/ zaterdag en dan doen we dingen met de tinker + shet. Ik vind de shet geweldig en doe er veel mee zoals vrij wandelen, longeren enz. nou zit ik te denken als ik vraag vraag om haar als verzorgpony te nemen. Ik twijfel daarover omdat ik nu eigenlijk alleen meer wil doen met die shet. ( pony's staan aan huis) zou dat niet raar zijn dat ik bv kom als ze niet thuis is.

dus mijn vraag zal ik het wel of niet vragen?

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:36

spruitje12 schreef:
hey, ik zit met een vraagje wat jullie zouden doen, een vriendin van me heeft 3 pony's: een mini shet een tinker + veulen. Ik kom er elke vrijdag/ zaterdag en dan doen we dingen met de tinker + shet. Ik vind de shet geweldig en doe er veel mee zoals vrij wandelen, longeren enz. nou zit ik te denken als ik vraag vraag om haar als verzorgpony te nemen. Ik twijfel daarover omdat ik nu eigenlijk alleen meer wil doen met die shet. ( pony's staan aan huis) zou dat niet raar zijn dat ik bv kom als ze niet thuis is.

Waarom niet? Nee heb je, ja kan je krijgen :)

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:39

deksel schreef:
spruitje12 schreef:

Waarom niet? Nee heb je, ja kan je krijgen :)

nou het mag denk wel dat is het probleem niet mij lijkt het alleen raar als ik daar kom terwijl dat ze er niet is want het is in hun soort van achtertuin.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:46

Helemaal niet raar, gewoon doen! Mijn eerste verzorgpaardje stond ook aan huis en die mensen waren ook regelmatig niet thuis waardoor ik daar alleen was. Niks geks aan, wen je vanzelf aan

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:54

@spruitje12 Ik ben het eens met guusje_h, het zal snel wennen om die shet te verzorgen ook als ze niet thuis zijn. Ik zou het er zeker op wagen!

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 16:57

Ga ervoor spruitje, veel succes! Het kan even onwennig zijn om bij een ander op het erf te komen wanneer ze niet thuis zijn, maar die mensen zijn waarschijnlijk alleen maar blij dat er iemand langskomt die vertrouwd is daar. Ook vinden veel mensen het sowieso wel fijn als hun huis en tuin een beetje in de gaten gehouden worden wanneer zij zelf op vakantie zijn. Als je het écht ongemakkelijk vindt, kan je aanbieden meteen hun planten water te geven of iets dergelijks. Misschien voelt het dan meer alsof je een goed excuus hebt om daar vrij rond te mogen lopen?

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:06

hier is dan mijn nieuwe liefde <3

klik i.v.m. grootte

want na het wassen moet er natuurlijk gewoon weer gerold worden :p het varkentje 8)7

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:07

Wat een leukerd! Hoe groot is hij?

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:12

een kleintje hihi
1,65
maar dat past bij me want ik ben ook maar een kleintje dus ik kan me hier prima mee redden :D vaak worden ze anders al te groot :p

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:14

1,65 vind ik niet per se klein hoor, leuk koppie heeft hij!

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:36

oke, dan ga ik het toch vragen van de week :o dank jullie wel!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 17:52

ik weet het hihi :p wacht maar tot ik een keer een foto heb waarop heb echt ondeugend kijkt, dan heeft hij een nog leuker koppie <3 <3

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 18:08

ik heb een verzorg aders waar twee paarden staan die ik rijd en verzorg dus daar heb ik het druk zat mee maar er staan ook twee shetjes ze worden nu allen twee verzorgt
maar een van de verzorgsters krijgt in de vakantie een eigen pony en heeft dus geen/weinig tijd meer voor de shet dus als je in de buurt van milheeze woont is er een super brave shet die je mag komen verzorgen ( ze kan mennen en is ook ingereden ze vind door het bos wandelen super leuk en springen)
voor vragen stuur een PB

ik weet niet of dit hier hoort te staan. maar zo kan ik iemand hier misschien al blij maken :D
met een VP