Mensen AANDACHT!! *Toespraak* Ahum, Zoals jullie allemaal weten.. moet ik een collage maken van de vzpaarden/pony's .. nu heb ik nog niet van iedereen een foto.. dat is dan lekker niet mijn probleem moeten jullie ze maar sturen.. Dat kan nu nog tot pagina 400!! ik heb ze nu van; 1.Robin__ 2.Rafaela 3.__Artje__ 4.Anora 5.Shaar 6.Valiant 7.Lientjee 8.Annn 9.Sylleke 10.Thunder4ever 11.Olympia Zo snel mogelijk PB-en AUB!!
Zwarte Piet, kan klimmen zeker weten, want hij heeft op de Pietenschool gezeten, Maar kan íe dansen zoals wij, van voor en achter en opzij ? Hé beste Piet, ik heb een idee, als je het kan, doe dan met ons mee !
Refrein: Linkerbeen, rechterbeen, draai maar om een ander heen, Handen vast, zwaaien maar, een buiging en de dans is klaar. Linkerbeen, rechterbeen, draai maar om een ander heen, Handen vast, zwaaien maar, een buiging en de dans is klaar
papddititiitititotoototiiiiiiiitatitiititittooooooooooooww!! Echt kei hip, staan filmpjes op google video van Dance 4 life, gemaakt door onze school! Echt te grappig, zie je ook leraren dansen enzo