bij mij doen ze da nog weleens maar ik vertel ook niet alles aan iedereen aan iris(macho) heb ik laats ook wat vertelt maar dat weet de rest van de klas niet geen vriendin
Ach. Ik laat ze gewoon. Als hun zo dom willen doen, dan ga ik me er niet druk over maken. Ik kan best mn bek opentrekken. Mr daar heb k ook niks aan.
Jen; Soms zitten je beste vrienden gewoon op internet.. Ik ken mn besten vriendinnen ook alleen over msn en Bokt enz.. Niet irl.. Wat hoognodig wel moet gebeuren
Hhhm... echt zo jammer dat zulke mensen niet inzien wat ze aan het doen zijn... :S. Ze praten zichzelf trouwens ook tegen:
hallo van ons mocht je mee hoor ..maar omdat je je dan misschien buitengesl0ten voelt (ja da is niet onze bed0elling als da zo is,,maar omdat je dat laatst al zei) dan is dat toch ook niet leuk voor jou..van ons mocht je gwoon mee hooor dat heeft stefanie ook gezegd als t goed is maar we wisten niet of je dat wel wílde..dan hoef je toch niet boos op ons te zijn je k0n gwoon mee hoor..maar we konden de rest niet meer bellen want ja we zouden om half 12 gaan en hun zouden dAT toch niet in een half uur geregeld krygen..en ik had alles al klaar dus had geen zin meer omte wachten...en we kunnen tochb gwoon andere keer met zn alle gaan..
Ze zeggen dus dat je wel mee mocht, maar dat het sowieso niet kon, omdat het niet allemaal in een halfuur geregeld kon worden...
L o tt é o• 3 dagenn Stéfaniie &íkk zýn nnTb! zegt: hallo je moet niet allemaal onze gedachten zeggen want het kl0pt echt niet dat wij alleen met zn 2en willen zyn hoor..het lykt ons ook wel gezelliger met meer maarja wij gaan ook niet steeds iedereen bellen om te vragen ofze meewillen want net zo goed als we jou dan moeten bellen moeten we ook de rest bellen anders voeln die zicht ook weer 'buitengesloten ' vraag het dan gwoon een keer zelf (ook aan my niet allee naan stefanie) maar hoezo vind stefanie dat niet erg? zij weet nog geen eesn dat je boos bent. · L o tt é o• 3 dagenn Stéfaniie &íkk zýn nnTb! zegt: maar ik ga ..ik heb hier geen zin in ik ga iets LEUKS doenn ..doeii (en ik loop niet voor mn problemen weg ik heb hier gewoon nu geen zin in..en ik hoef geen ruzie jij bent boos ik niet)
Nee, het boeit haar inderdaad niets :S. Zeggen ze dat jij dan moet vragen of je mee mag :S.... Ehh.. ja... ik denk inderdaad dat die 2 nu heel erg naar elkaar toe gaan trekken Jen...
ja,, hoeft ze ook niet terug meer te komen ook niet, ik zit hier half te janken zoveel geef ik om haar als vriendin, maarja dan weet je meteen weer he .. ik baal hier echt van
Ja, kan ik me voorstellen.. Maar je moet toch echt proberen je erbij neer te leggen.. Ze is je gewoon echt niet waard.. En dus OOK als ze gaan slijmen..
stefanie nog niet gesproken maar ze weet dak boos ben op haar, en ik weet ook wel dat ze straks bij mij aankomt wat ze absoluut niet meer hoeft te doen, heb alleen lotte gesproken maar stefanie kan net zo erg zijn :S zullen ze wel met zijn 2e besproken hebben wat ik zekr al weet.
gwn laten barsten is makkelijker dan gedaan ik ken haar nu 3 jaar, dus zomaar vriendschap poef weg is makkelijker gezzegd dan gedaan, allemaal hartstikke bedankt alvats