Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Basilicium schreef:Blush blush!
...en dat terwijl ik eerst bang was voor Bokt, of eigenlijk diens bokkers, maar da's een ander verhaal![]()
On topic zou ik nog wel graag een algemene opmerking willen maken omtrent advertenties van bijrijders. Ik heb de afgelopen weken regelmatig kritisch naar advertenties gekeken op verzoek van de bokkers in dit topic. Wat me is opgevallen, is hoe vaak de advertentie opgesteld is vanuit de behoeften van de bijrijder die zich aanbiedt. Dit is heel begrijpelijk, maar het is niet altijd wat je wilt lezen alszijnde eigenaar die een bijrijder zoekt. Die eigenaar moet na het lezen van jouw advertentie goed inzien welke meerwaarde jij hebt voor de ontwikkeling van (en zorg voor) het paard. Mijn algemene tip is dan ook om je eigen advertentie altijd even na te lezen alsof jij zelf die eigenaar bent.
maliejane schreef:Ik ben zelf niet zo zelfverzekerd dus zal nooit zeggen dat ik ergens goed in ben. Mezelf verkopen vind ik dus erg lastig en ik weet ook niet zo goed wat een eigenaar zou willen naast iemand die betrouwbaar is.. Hebben jullie ook tips of voorbeelden?
maliejane schreef:Basilicium schreef:Blush blush!
...en dat terwijl ik eerst bang was voor Bokt, of eigenlijk diens bokkers, maar da's een ander verhaal![]()
On topic zou ik nog wel graag een algemene opmerking willen maken omtrent advertenties van bijrijders. Ik heb de afgelopen weken regelmatig kritisch naar advertenties gekeken op verzoek van de bokkers in dit topic. Wat me is opgevallen, is hoe vaak de advertentie opgesteld is vanuit de behoeften van de bijrijder die zich aanbiedt. Dit is heel begrijpelijk, maar het is niet altijd wat je wilt lezen alszijnde eigenaar die een bijrijder zoekt. Die eigenaar moet na het lezen van jouw advertentie goed inzien welke meerwaarde jij hebt voor de ontwikkeling van (en zorg voor) het paard. Mijn algemene tip is dan ook om je eigen advertentie altijd even na te lezen alsof jij zelf die eigenaar bent.
Goede tip maar lastig uit te voeren xD Ik ben zelf niet zo zelfverzekerd dus zal nooit zeggen dat ik ergens goed in ben. Mezelf verkopen vind ik dus erg lastig en ik weet ook niet zo goed wat een eigenaar zou willen naast iemand die betrouwbaar is.. Hebben jullie ook tips of voorbeelden?
emily2105 schreef:Ik heb ook nooit gezegd dat je niks kan leren van een ander paard. Het is gewoon een hele mooie kans voor mij om een paard te mogen rijden zo vaak als ik wil dat z2 heeft gelopen.
guusje_h schreef:Ik vind dat er een beetje drie-dubbel in staat dat je niet per se hoeft te rijden. 1x is genoegVerder een nette advertentie. Er staat alleen niet in hoe veel je weegt, dit kan ook van belang zijn indien je gaat rijden op een paard/pony en of je een bijdrage kunt/wilt betalen. Veel succes, hoop dat je snel wat vind!