Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Niets over de pony vragen qua karakter, maar wel wat ie heeft gelopen.
De eigenaresse van mijn verzorgpaard leert mij ook ontzettend veel... En doet ook moeite om mij dingen uit te leggen.
Geryon schreef:Ik zou zelf ook niet geinteresseerd zijn in alleen verzorgen. Het is maar net waar je interesses liggen en aan wat je gewend bent.
...
Die wouden niet dat ik alleen voor verzorgen kwam
alleen waren er 0,0 advertenties in de buurt. zelfs me over een enorme angst heen gezet en gaan vragen aan de deur, niks. Via een vriendinnetje bij een boer terecht gekomen waar ik een jaar of 5/6 heb rondgeslenterd. Begonnen met een pony waar ik inderdaad alleen verzorging deed, superleuk! En op een gegeven moment mochten we ook op 'de grote tuiger' rijden die hij ook had, maar evenlater verkocht was. En later kwam mijn liefste Eefje als jong dier waar ik enorm fijne jaren mee heb gehad. En ik mocht er alles mee uiteindelijk. Ligt er ook wel aan dat het een boer is en geen paardeneigenaar die er zelf ook iets mee doet. 
) ook nog niet ingereden. Leuk proces om mee te maken en ik vind dat je een paard beter leert kennen zo vanaf de grond.
FlorienM schreef:Ik heb sinds een tijdje ook een advertentie op de boktMarkt staan voor mijn E-pony van 27. Heb daarin gezet dat ik niet iemand zoek om bij te rijden maar meer voor de verzorging (beetje tutten,grondwerk, wat klusjes als voeren etc) Wel mag er af en toe als ik er bij ben gereden worden, maar omdat ik slechte ervaringen heb met bijrijdsters die heel fanatiek en "aan de teugel" (lees zagen tot die van pijn z'n hoofd naar beneden doet) wil ik niemand standaard er op hebben.
Ik heb nog steeds geen serieuze reacties gehad!
Toen ik nog geen eigen pony had zou ik voor zo iets een moord plegen. Vraag ik dan nou iets raars?
les
En als ik wil kan ik met nog een paard grondwerk mee doen en longeren. En af en toe (vaak in de vakantie) mag ik nog op een pony die daar op stal staat mee springen
Beter kun je het als verzorgster niet wensen volgens mij
Ben nu ook tevreden..
"Ik heb een zadel gezien van 450 euro, dat moet je voor mij kopen" - zinnetjes en weet ik veel wat er nog meer voorbij komt bij andere
Dus ik kijk nergens meer raar van op..
dus aan mijn antwoord heb je weinig.
(kei leuk als je ze later dan tegenkomt
) Liannetje86 schreef:Ik ben zelf ook ongeduldigdus aan mijn antwoord heb je weinig.
Ik weet niet wat je eisen zijn? x aantal keer per week etc? Dat ze misschien die dingen nog moet regelen...
Mijn ervaring met mensen die niet snel weer iets laten horen... Horen we nooit meer wat van(kei leuk als je ze later dan tegenkomt
)