Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Geryon schreef:Ik zou zelf ook niet geinteresseerd zijn in alleen verzorgen. Het is maar net waar je interesses liggen en aan wat je gewend bent.
FlorienM schreef:Ik heb sinds een tijdje ook een advertentie op de boktMarkt staan voor mijn E-pony van 27. Heb daarin gezet dat ik niet iemand zoek om bij te rijden maar meer voor de verzorging (beetje tutten,grondwerk, wat klusjes als voeren etc) Wel mag er af en toe als ik er bij ben gereden worden, maar omdat ik slechte ervaringen heb met bijrijdsters die heel fanatiek en "aan de teugel" (lees zagen tot die van pijn z'n hoofd naar beneden doet) wil ik niemand standaard er op hebben.
Ik heb nog steeds geen serieuze reacties gehad!
Toen ik nog geen eigen pony had zou ik voor zo iets een moord plegen. Vraag ik dan nou iets raars?
Liannetje86 schreef:Ik ben zelf ook ongeduldigdus aan mijn antwoord heb je weinig.
Ik weet niet wat je eisen zijn? x aantal keer per week etc? Dat ze misschien die dingen nog moet regelen...
Mijn ervaring met mensen die niet snel weer iets laten horen... Horen we nooit meer wat van(kei leuk als je ze later dan tegenkomt
)