Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:Yezzi, ik keek even in jouw profiel, wat is [naam] mooi zeg
Het bos is 20 minuten stappen vanaf stal, daar heb ik nu geen tijd voor, maar in de zomervakantie ga ik heerlijke buitenritten maken!
Ik doe nu meestal 10-15min grondwerk met Falco, daarna nog wat in de bak rijden en vervolgens buiten langs de weg stappen/draven. Ben zo blij met hem
Deetjeeuh schreef:Danique schreef:Ik heb geen eigen auto he, zoals er staat ga ik met de scooter.
Hoe lang doe je er dan over met de scooter?
Aurelia schreef:Oei dat is wel een eindje zeg! Ik zou dat denk niet volhouden naast mijn fulltime baan en huishouden (jaja dat moet ik nu allemaal zelf gaan doen hahaha). Als je dan aan het reizen ook nog zoveel tijd kwijt bent.
Maar als je niet fulltime werkt is het wel beter te doen natuurlijk. En geen vriend hebt die je savonds ook nog wil zien haha.
Yezzi schreef:EskeGirl schreef:Yezzi, ik keek even in jouw profiel, wat is Star mooi zeg
Het bos is 20 minuten stappen vanaf stal, daar heb ik nu geen tijd voor, maar in de zomervakantie ga ik heerlijke buitenritten maken!
Ik doe nu meestal 10-15min grondwerk met Falco, daarna nog wat in de bak rijden en vervolgens buiten langs de weg stappen/draven. Ben zo blij met hem
Haha dankjewel! Alweer dik een jaar mijn beste maatje.
Heerlijk, buitenritten. Is het een beetje een leuk bos? Is het een leuk dier, Falco?
IsaCalixa schreef:Bedankt guusje! Ja, dat vind ik zelf ook leuke foto'sHeb helaas niet echt goede rijfoto's, maar goed.
Ik denk dat je dat stukje net gemist hebt, heb het wel vermeld aan het eind (boven de algemene informatie)
Hopelijk levert het wat op!