Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:49

Dankjewel! :D Ik heb haar verteld welke dagen ik langs zou kunnen komen en daar moet ze nog op reageren dus dat weet ik nog niet! Het is wel vrij ver maar er is in mijn omgeving gewoon bijna niks te vinden helaas, dus als het nou heel leuk is heb ik die afstand er wel voor over! Kan nu toch lekker op de scooter :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:51

Nou, ben benieuwd! Hoeveel km is het? En tja, als het iets verder is maakt het minder uit als het met de scooter is, word je toch nét iets minder moe van dan bijvoorbeeld fietsen. :+

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:52

Spannend Danique, succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:56

:j Precies! Dankjewel Aurelia!

Het is 17 kilometer, 22 minuten met de auto.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:59

Danique schreef:
:j Precies! Dankjewel Aurelia!

Het is 17 kilometer, 22 minuten met de auto.

Dat is inderdaad wel een end ja... Zekerweten dat je dat na een tijdje ook nog leuk vind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:02

Hoe kan ze dat nou weten als ze nog niet geweest is. :+

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:07

Yezzi schreef:
Hoe kan ze dat nou weten als ze nog niet geweest is. :+

Nou, ik weet niet hoe vaak ze van plan is erheen te gaan, maar ik vraag me af of je na een aantal maanden nog zo enthousiast 3x per week (ik zeg maar wat) in de auto springt als je 20 minuten in de auto zit om er te komen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:10

Yezzi, ik keek even in jouw profiel, wat is Star mooi zeg <3

Het bos is 20 minuten stappen vanaf stal, daar heb ik nu geen tijd voor, maar in de zomervakantie ga ik heerlijke buitenritten maken!
Ik doe nu meestal 10-15min grondwerk met Falco, daarna nog wat in de bak rijden en vervolgens buiten langs de weg stappen/draven. Ben zo blij met hem :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:12

22 minuten met de auto? Dat valt reuze mee! Ik fiets nu iedere keer een half uur. En dat is fietsen, daar heb je met bijv. slecht weer véél minder zin in dan met de auto. :+ Nee, als ik de kans had om met de auto te gaan dan zou ik dat zo doen!

Hopelijk wordt het wat. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:21

Ik heb geen eigen auto he, zoals er staat ga ik met de scooter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:21

Danique schreef:

Hoe lang doe je er dan over met de scooter? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:32

EskeGirl schreef:
Yezzi, ik keek even in jouw profiel, wat is [naam] mooi zeg <3

Het bos is 20 minuten stappen vanaf stal, daar heb ik nu geen tijd voor, maar in de zomervakantie ga ik heerlijke buitenritten maken!
Ik doe nu meestal 10-15min grondwerk met Falco, daarna nog wat in de bak rijden en vervolgens buiten langs de weg stappen/draven. Ben zo blij met hem :D

Haha dankjewel! Alweer dik een jaar mijn beste maatje.

Heerlijk, buitenritten. Is het een beetje een leuk bos? Is het een leuk dier, Falco? :)

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 19:39

Oei dat is wel een eindje zeg! Ik zou dat denk niet volhouden naast mijn fulltime baan en huishouden (jaja dat moet ik nu allemaal zelf gaan doen hahaha :+ ). Als je dan aan het reizen ook nog zoveel tijd kwijt bent.
Maar als je niet fulltime werkt is het wel beter te doen natuurlijk. En geen vriend hebt die je savonds ook nog wil zien haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:00

Deetjeeuh schreef:
Danique schreef:

Hoe lang doe je er dan over met de scooter? :=

Ik denk een minuut of 40 dan maar dat weet ik niet zeker :')

Aurelia schreef:
Oei dat is wel een eindje zeg! Ik zou dat denk niet volhouden naast mijn fulltime baan en huishouden (jaja dat moet ik nu allemaal zelf gaan doen hahaha :+ ). Als je dan aan het reizen ook nog zoveel tijd kwijt bent.
Maar als je niet fulltime werkt is het wel beter te doen natuurlijk. En geen vriend hebt die je savonds ook nog wil zien haha.

Daarom, ik ga gewoon kennismaken en dan zie ik het vanzelf wel! Voor 1/2x in de week vind ik dat niet zo erg namelijk.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 20:11

Yezzi schreef:
EskeGirl schreef:
Yezzi, ik keek even in jouw profiel, wat is Star mooi zeg <3

Haha dankjewel! Alweer dik een jaar mijn beste maatje.

Heerlijk, buitenritten. Is het een beetje een leuk bos? Is het een leuk dier, Falco? :)

Falco is leuk dier, heel betrouwbaar, alleen niet perfect gereden (hij is scheef, vrij sterk in de mond en houdt niet snel halt, maar dat is vooral in de bak, buiten reageert hij beter). Grondwerk kent hij niet, maar hij pakt het snel op!

Bos is leuk, heb er met m'n vorige verzorgpaard een hele wandeling gemaakt en je kan nog oversteken naar een ander gebied. Dit zijn echt m'n eerste keren zelfstandig naar buiten, best wennen :P

LexieFlexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 16:42

Jullie hebben geluk zeg! kreeg een tijdje terug te horen dat ik eerst op de middelbare moet zitten omdat ik dan weer andere tijden heb :O

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:33

Zou iemand willen kijken of de tekst in mijn advertentie goed is? :D Ik heb mijn best erop gedaan haha. (Als dit niet toegestaan is sorry, weet het niet zeker). Linkje kan ik via pb sturen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:39

Ik vind het een goede advertentie isabelle! Die twee laatste foto's erbij vind ik ook erg leuk :) Wat ik nog mis is of je een bijdrage wilt betalen of niet. Verder vind ik dat je alles goed uitgebreid vertelt, zonder dat het een gigantische lap tekst word, heel knap!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:51

Bedankt guusje! Ja, dat vind ik zelf ook leuke foto's :) Heb helaas niet echt goede rijfoto's, maar goed.

Ik denk dat je dat stukje net gemist hebt, heb het wel vermeld aan het eind (boven de algemene informatie) :)

Hopelijk levert het wat op!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:53

IsaCalixa schreef:
Bedankt guusje! Ja, dat vind ik zelf ook leuke foto's :) Heb helaas niet echt goede rijfoto's, maar goed.

Ik denk dat je dat stukje net gemist hebt, heb het wel vermeld aan het eind (boven de algemene informatie) :)

Hopelijk levert het wat op!

Ohja nu zie ik het, stom :D Ik vind het een hele nette advertentie, hoop dat je snel wat vind. :j

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 20:55

Dankje! :)

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:02

IsaCalixa: <had hier een inhoudelijke reactie geplaatst, maar deze op verzoek van Isacalixa via PB besproken. Post mag weg, maar ik weet niet hoe>
Laatst bijgewerkt door Basilicium op 01-06-15 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:18

-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:19

Inderdaad eens met Basilicium.

Wil jou trouwens complimenten geven voor je reageren, al je posts bevatten waardevolle informatie en zijn uitgebreid, erg fijn! Vind jou één van de beste bokkers qua reageren in topics.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 21:21

Poeh, is zo te zien toch nog lastig om een juist verhaal te plaatsen. Wel handig dat mensen hier tips voor willen geven :)

Voor iedereen die er nog iets over wil zeggen even via pb, dit vind ik zelf wat prettiger :)