Ik ben ook een verzorgmiep 
Ik heb 5 verzorgpaarden:
Sam, een grote ruin van bijna 10 jaar en 1.75m schofthoogte. Is niet de allerliefste, maar wel heel gaaf bij het rijden. En z'n gedrag komt vast wel goed (verzorg hem nog maar 'n paar weekjes).
Bonita, een Welsh Mountain merrie van 9 jaar en 1.15m klein. Met deze kleine, ondeugende pony kan ik alles, en ik vertrouw haar voor 100%!
Lizzy, een mini Shetlander merrie van bijna 2 jaar. Deze kleine meid is ongeveer 80cm klein, en als ze drie is ga ik haar zadelmak maken met de dochtertjes van de eigenaresse.
Vaischa en Bickel, twee Tinkers. Staan beide te koop, het gaat er op 't moment om wie 't eerst weg gaat, en degene die overblijft ga ik echt verzorgen.
Vaischa is 'n vosbonte merrie van bijna 3 jaar en is drachtig. Ze is vorig jaar gemeten op 1.54m schofthoogte.
Bickel is een zwartbont hengstje van bijna 2 jaar. Deze vent wordt voor de zomer nog geruint als hij niet vekocht word en is vorig jaar op 1.50m gemeten, flinke vent dus! Bickel mag ik tegen de tijd dat het kan inrijden en daar mag ik dan gewoon alles mee doen wat ik wil.
Ik mag overigens met alle paardjes die ik verzorg doen wat ik wil