Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SophieXAnni schreef:Ik zou zelf graag wel weer 'n verzorgpaardje willen hebben. Eerdaags maar is even rond fietsen. M'n moeder en m'n zus hebben een Fries die eigenlijk ook van mij is. Maar de klik is er gewoon niet. Heel jammer maar het is niet anders.![]()
Danique schreef:Zou ik me mogen melden? Ik heb van mijn 12e tot mijn 16e een shetlandpony verzorgd en van mijn 16e tot afgelopen december een haflinger gereden. Ik reed ook op de manege maar daar had ik het niet meer naar mijn zin. Ik vind het te duur en wil meer met het paard doen dan alleen maar een uurtje lessen.
Ik heb wel een scooter en kan regelmatig de auto pakken nu maar toch lijken de verzorgpony's/paarden hier niet te vinden... Ik ben nu 18 dus ik ga ook niet meer een rondje op de fiets in de hoop dat ik een shetlander in een weitje zie staan die ik mag borstelen
Er had wel iemand gereageerd op mijn advertentie maar die reageert nu niet meer en ik ben ook bang dat haar paard te ver weg staat voor mij...
LinekeP schreef:Ik heb waarschijnlijk een verzorgpony! Ik had dus een briefje in de brievenbus gestopt, blijkt het dat het de moeder van een vriendinnetje van mijn zusje is! Ik ben echt happy, het gaat om een leuk shetlandertje. Ze gaat binnenkort mailen om een afspraak te maken
guusje_h schreef:LinekeP schreef:Ik heb waarschijnlijk een verzorgpony! Ik had dus een briefje in de brievenbus gestopt, blijkt het dat het de moeder van een vriendinnetje van mijn zusje is! Ik ben echt happy, het gaat om een leuk shetlandertje. Ze gaat binnenkort mailen om een afspraak te maken
Aah wat leuk! Veel plezier ermee!
guusje_h schreef:Danique schreef:Zou ik me mogen melden? Ik heb van mijn 12e tot mijn 16e een shetlandpony verzorgd en van mijn 16e tot afgelopen december een haflinger gereden. Ik reed ook op de manege maar daar had ik het niet meer naar mijn zin. Ik vind het te duur en wil meer met het paard doen dan alleen maar een uurtje lessen.
Ik heb wel een scooter en kan regelmatig de auto pakken nu maar toch lijken de verzorgpony's/paarden hier niet te vinden... Ik ben nu 18 dus ik ga ook niet meer een rondje op de fiets in de hoop dat ik een shetlander in een weitje zie staan die ik mag borstelen
Er had wel iemand gereageerd op mijn advertentie maar die reageert nu niet meer en ik ben ook bang dat haar paard te ver weg staat voor mij...
Mag ik vragen in welke omgeving je opzoek bent? (Je hebt trouwens wel een heeeeuuuul mooi iemand in je profiel en op je ava staan)
nathalie2000 schreef:Mijn vriendin komt over een maand terug uit Dubai en komt dan weer in Nederland wonen.
We hebben een tijdje over onze oude verzorgshetlanders gesproken en we zijn het er wel over eens dat we ze graag weer willen verzorgen; dus we gaan het proberen. Denk niet dat het mag maar never mind, proberen kan geen kwaad!![]()
Wel ben ik bang dat ik na een tijdje toch verveeld ga raken.. Ik was volgens mij 10 toen ik ze verzorgde dus toen was alles natuurlijk nog heel gaaf. Maar nu hebben ze geen bak en kan ik ook niet ergens goed met ze rennen/losgooien..