Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 15:48

Utrecht ks te ver helaas guusje

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 16:39

BeSen schreef:
Utrecht ks te ver helaas guusje

He jammer, waar ben je ongeveer opzoek?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:20

Nog iemand op zoek naar een bijrijdpaard in Nistelrode?

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 17:28

Aanbellen en persoonlijk vragen werkt goed hoor.

maliejane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:43

Ik ben zelf ook op zoek. Heb een advertentie op bokt, marktplaats en ook in de supermarkt. Verder heb ik al wat rond gereden en gelopen, maar de meeste stallen zijn in mijn buurt fokkerijen en je kan daar het terrein niet op. Ook zijn er veel weilanden met paarden, maar nergens zijn dan mensen te zien en ik heb geen idee welke huizen er dan bij horen..

Zelf heb ik het nadeel dat ik op het moment maar 1 dag in de week kan en dat er in de omgeving van leiden meestal een te kort aan paarden is vergeleken met het aantal verzorgsters/bijrijders. Toen ik 12 was zocht ik mijn eerste verzorgpaard en die vond ik toen via marktplaats. Zo jammer dat die hele site nu veranderd is! Sindsdien staan er nog veel minder advertenties en is het onmogelijk om te zien wat de nieuwere advertenties zijn.

Maar toch geef ik nog niet op! Ik blijf rondkijken/rondvragen en hoop dat ik iets kan vinden wat (redelijk) dichtbij mijn huis is! Moet wel toegeven dat alle verhalen in dit forum me moed geven dat ik wel weer wat vind :)

SophieXAnni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:19

Ik zou zelf graag wel weer 'n verzorgpaardje willen hebben. Eerdaags maar is even rond fietsen. M'n moeder en m'n zus hebben een Fries die eigenlijk ook van mij is. Maar de klik is er gewoon niet. Heel jammer maar het is niet anders. :) -O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 21:36

SophieXAnni schreef:
Ik zou zelf graag wel weer 'n verzorgpaardje willen hebben. Eerdaags maar is even rond fietsen. M'n moeder en m'n zus hebben een Fries die eigenlijk ook van mij is. Maar de klik is er gewoon niet. Heel jammer maar het is niet anders. :) -O-

Dat is balen zeg! Ga idd eens rondfietsen dan vind je vanzelf wat leuks :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:36

Zou ik me mogen melden? Ik heb van mijn 12e tot mijn 16e een shetlandpony verzorgd en van mijn 16e tot afgelopen december een haflinger gereden. Ik reed ook op de manege maar daar had ik het niet meer naar mijn zin. Ik vind het te duur en wil meer met het paard doen dan alleen maar een uurtje lessen.

Ik heb wel een scooter en kan regelmatig de auto pakken nu maar toch lijken de verzorgpony's/paarden hier niet te vinden... Ik ben nu 18 dus ik ga ook niet meer een rondje op de fiets in de hoop dat ik een shetlander in een weitje zie staan die ik mag borstelen :')

Er had wel iemand gereageerd op mijn advertentie maar die reageert nu niet meer en ik ben ook bang dat haar paard te ver weg staat voor mij...

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:45

Danique schreef:
Zou ik me mogen melden? Ik heb van mijn 12e tot mijn 16e een shetlandpony verzorgd en van mijn 16e tot afgelopen december een haflinger gereden. Ik reed ook op de manege maar daar had ik het niet meer naar mijn zin. Ik vind het te duur en wil meer met het paard doen dan alleen maar een uurtje lessen.

Ik heb wel een scooter en kan regelmatig de auto pakken nu maar toch lijken de verzorgpony's/paarden hier niet te vinden... Ik ben nu 18 dus ik ga ook niet meer een rondje op de fiets in de hoop dat ik een shetlander in een weitje zie staan die ik mag borstelen :')

Er had wel iemand gereageerd op mijn advertentie maar die reageert nu niet meer en ik ben ook bang dat haar paard te ver weg staat voor mij...

Mag ik vragen in welke omgeving je opzoek bent? (Je hebt trouwens wel een heeeeuuuul mooi iemand in je profiel en op je ava staan O:) )

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:57

Ik heb waarschijnlijk een verzorgpony! Ik had dus een briefje in de brievenbus gestopt, blijkt het dat het de moeder van een vriendinnetje van mijn zusje is! Ik ben echt happy, het gaat om een leuk shetlandertje. Ze gaat binnekort mailen om een afspraak te maken *\o/*

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 19:59

LinekeP schreef:
Ik heb waarschijnlijk een verzorgpony! Ik had dus een briefje in de brievenbus gestopt, blijkt het dat het de moeder van een vriendinnetje van mijn zusje is! Ik ben echt happy, het gaat om een leuk shetlandertje. Ze gaat binnenkort mailen om een afspraak te maken *\o/*

Aah wat leuk! Veel plezier ermee! :D

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:00

guusje_h schreef:
LinekeP schreef:
Ik heb waarschijnlijk een verzorgpony! Ik had dus een briefje in de brievenbus gestopt, blijkt het dat het de moeder van een vriendinnetje van mijn zusje is! Ik ben echt happy, het gaat om een leuk shetlandertje. Ze gaat binnenkort mailen om een afspraak te maken *\o/*

Aah wat leuk! Veel plezier ermee! :D

Dankje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 20:13

guusje_h schreef:
Danique schreef:

Mag ik vragen in welke omgeving je opzoek bent? (Je hebt trouwens wel een heeeeuuuul mooi iemand in je profiel en op je ava staan O:) )

Da's mijn vriend :j :')

Ik zoek in de omgeving van ************
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 04-01-18 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Plaatsnaam verwijderd

Forgive

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 15:25

Heb zonet weer een advertentie geplaatst, krijg er hopelijk reactie op :)
Hopelijk lukt het jullie ook ;)

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:43

@forgive ik hoop het voor je!

Mij is het gelukt hoor. Ik ben net langs geweest, het is een mooi shetje die twee weken een zadel op de rug heeft. De pony kan letterlijk bijna niks. Heb vandaag (met mijn zusje) het hoofdstel in gedaan, en wat basic grondwerk gedaan. Ze is best pittig maar dat vind ik juist leuk :D ik mag komen wanneer ik maar wil, ik weet wel hoe ik mijn zomervakantie ga vullen :o

horses_XD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 14:45

Je kan ook op marktplaats zoeken.

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 15:06

LinekeP schreef:
ik mag komen wanneer ik maar wil, ik weet wel hoe ik mijn zomervakantie ga vullen :o

Wat gaaf! :D Gefeliciteerd! Oh, ik herinner me nog goed alle zomers waarin het tijdens mijn schoolvakantie verzorgpony voor en verzorgpony na was :) Geniet ervan!

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 15:35

Wat leuk gefeliciteerd!! :)

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 16:03

Ja dankje! :D

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:11

Mijn vriendin komt over een maand terug uit Dubai en komt dan weer in Nederland wonen.

We hebben een tijdje over onze oude verzorgshetlanders gesproken en we zijn het er wel over eens dat we ze graag weer willen verzorgen; dus we gaan het proberen. Denk niet dat het mag maar never mind, proberen kan geen kwaad! :D

Wel ben ik bang dat ik na een tijdje toch verveeld ga raken.. Ik was volgens mij 10 toen ik ze verzorgde dus toen was alles natuurlijk nog heel gaaf. Maar nu hebben ze geen bak en kan ik ook niet ergens goed met ze rennen/losgooien..

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:38

nathalie2000 schreef:
Mijn vriendin komt over een maand terug uit Dubai en komt dan weer in Nederland wonen.

We hebben een tijdje over onze oude verzorgshetlanders gesproken en we zijn het er wel over eens dat we ze graag weer willen verzorgen; dus we gaan het proberen. Denk niet dat het mag maar never mind, proberen kan geen kwaad! :D

Wel ben ik bang dat ik na een tijdje toch verveeld ga raken.. Ik was volgens mij 10 toen ik ze verzorgde dus toen was alles natuurlijk nog heel gaaf. Maar nu hebben ze geen bak en kan ik ook niet ergens goed met ze rennen/losgooien..

Misschien in het weiland en die dan afzetten? Heb geen idee hoor xD

nathalie2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 17:55

Dat mocht toen niet van de eigenaren omdat het land dan ''vertrapt'' wordt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:43

Als je nu al twijfels hebt of je het leuk zou vinden zou ik het niet doen...Bij twijfel niet doen wordt er vaak gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:45

Ik mag langskomen bij iemand van bokt om kennis te maken! Ben benieuwd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 18:47

Spannend! Ik duim voor je. Wanneer heb je afgesproken?