Terug van de winkel, werd zwaaaar chagrijnig daar Ik heb zo'n 20 broeken aangehad (in twee verschillende winkels) en uiteindelijk was er wel een die beviel (een bruine/beige eurostar). Toen ging ik leren laarzen van BR passen, maar natuurlijk waren daar geen van in mijn maat allemaal verkeerde kuitmaat. Toen voor schoenen kijken, en ook daar geen geschikte. Dus nu heb ik alleen maar een broek, maar goed..
Wat een lekkerding die Blacky! Liz, balen zeg, dat die spullen net niet in je maat enzo waren,...! Maar echt zo leuk vind ik het nog voor je, jij en Tink ! ziet er leuk uit, de keuringen Room!
En pas de deux: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VPEBI3CD.jpg Wij hadden Alladin muziek, maar we wisten niet bepaald wat voor kleding we aan konden doen, op de dag zelf creatief gedaan met bandages, dus ons ingewikkeld in bandages. We waren ook nog 1e geworden! Vera en haar partner waren 2e en we scheelden maar 1 puntje, dus was erg spannend! We moesten dus zelf een pas de deux in elkaar zetten op L niveau (proef nr. 61).