Vertelt net aan Lianne op msn iets.. wou ik nog ff hierneer zette: Gisteren was ik saves daar, toen ze al in de stal stonden. En ik mocht Nike niet écht aanraken om te steunen zegmaar. Ik mocht der wel soms un knuffel geven enz. dat wel. Begeve moment ik op de staldeur gaan zitten, omdat Nike steeds als ik der aanraakte weg ging lopen. Kwam ze steeds naar me toe, linkerkant hoofd over deur, rechterkant enz. Maar iedere keer als ik haar aanraakte ging ze weer achteruit.. Raakte ik haar niet aan, dan raakte ze mij wel aan.
Net alsof ze wou zeggen, nee ik heb dit niet nodig maar jij wel
Was écht mooi van der. En die knuffels.. dat ze die toeliet is eigenlijk ook omdat mij dat goed doet voelen, omdat ik zo toch iets doe voor der zegmaar.. en tegelijkertijd doet zij wat voor mij, want ze knuffelt me terug. (ja zal wel raar klinken ) (Teminste... dat haal ik daar dan uit, omdat ik zo gewoon niet aan der mocht komen met een bedoeling)
Doegg patty Ik ben de computer opruimen.. en daar ben ik wel even mee bezig denk ik, moet alle foot's in mappen plaatsen, die op cd's zetten, en die weer op de nieuwe laptop zetten