Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulaaa schreef:@ Miss Charlie & Anke: ik betaal €200 per maand voor m'n stalling. Had zelf een bedrag van €100 in gedachte maar dan haken er veel af. Veel meisjes zoeken meer iets als een bijrijder voor 2-3 keer per week en dan snap ik wel dat €100 veel is. Maar mijn idee is dat ze onbeperkt mogen komen, omdat ik zelf niet rijd. Als ik vroeger voor €100 per maand een leuke pony voor mezelf had gehad was ik dolgelukkig geweest! Maar nu lijkt dat toch anders te zijn...
Pacific schreef:Paulaaa schreef:@ Miss Charlie & Anke: ik betaal €200 per maand voor m'n stalling. Had zelf een bedrag van €100 in gedachte maar dan haken er veel af. Veel meisjes zoeken meer iets als een bijrijder voor 2-3 keer per week en dan snap ik wel dat €100 veel is. Maar mijn idee is dat ze onbeperkt mogen komen, omdat ik zelf niet rijd. Als ik vroeger voor €100 per maand een leuke pony voor mezelf had gehad was ik dolgelukkig geweest! Maar nu lijkt dat toch anders te zijn...
Persoonlijk vind ik €100 een heel realistisch bedrag. Dat is zeker niet teveel gevraagd voor onbeperkt een paard tot je beschikking + geen klusjes hoeven te doen. Probleem is alleen dat je inderdaad maar net die juiste persoon moet vinden die graag een paard fulltime voor zichzelf wil. Die blijken er niet meer zoveel te zijn.
Tigra_ schreef:€100 vindt ik zelf ook een net bedrag zeker omdat je het paard eigenlijk 7 dagen per week voor jezelf hebt. Nadeel is inderdaad dat de meeste mensen die tijd niet hebben en ze dus maar voor 2-3 dagen het paard "willen" en dan ook maar voor die dagen betalen. Dat maakt het wat moeilijker. Weet niet of het een optie voor jouw is maar wellicht zou je er 2 kunnen zoeken. Betalen ze ieders 50 euro en onderling de dagen verdelen weet niet of je dat wat voor je paard is?
Ah lees net dat je bijna iemand gevonden hebt. Als het echt klikt is het zeker het proberen waard toch.
Liannetje86 schreef:Als ik hier naar de maneges/commerciële stallen kijk.. zit de prijs voor 150 voor 3 dagen/275 voor 7 en de andere stal 400 euro vol.... (en weer een ander 275/7 per dag)
Zelf vind ik verhuren maar een raar idee(raar als in "dan krijg ik mensen die denken dat ze heel veel rechten hebben ipv ook plichten"
"Ik betaal er voor dus....."-gedachten..
Liannetje86 schreef:Mjah maar dat deed je vrijwilligIk hielp ook altijd vrijwillig mee, of het nu met de tuin was, oppassen als ze op vakantie waren of wat dan ook... Mee als groom op wedstrijden met het andere paard... Dat vind ik al heel anders als een bijdrage.
Paulaaa schreef:Ik reed toen ik 12 was een oud pony'tje bij een boer en daar moest ik toen ook al 100gulden voor betalen. Ik vond dat niet meer als normaal en was dolblij met die pony, ging soms wel 2x per dag! Ik had eigenlijk gehoopt een lief meisje te vinden die ik net zo blij met mijn paardje kan maken, als ik toen was. Maar dat valt dus nog best tegen!!
Is er iemand die een contract op heeft gesteld met haar bijrijder?