Nico_lette schreef:Is er hier iemand in omg. Joure..? Ik heb nu wel een verzorgpony maar die staat bij m'n vader en dat is 14 km. heen&terug en ik ga er maar eens in de 2 weken heen, vaker kan overigens niet.
Wel noordoostpolder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LexieFlexie schreef:0000 schreef:Waarom laat je het steeds afhangen van andere mensen? Ook als je een brief ophangt, verwacht je dus dat mensen jou benaderen. Wat is er precies op tegen om zelf actie te ondernemen, om eens gewoon de dichtsbijzijnde handelsstal op te zoeken desnoods, aan te bellen en te vragen of je mag helpen in ruil voor af en toe een keer rijden? Of het oude boertje aan het einde van de straat met een paar pony's eens gewoon aan te spreken en te vragen of hij het misschien leuk zou vinden als je af en toe wat met die pony's zou doen? Of verwacht je dat die man op internet advertenties gaat plaatsen of gaat reageren op jouw advertentie? Want met die instelling kan je inderdaad heel erg lang wachten denk ik.
Geen aanval op jou direct dit, maar ik lees hier zo vaak hoe ontzettend veel moeite het kost om een verzorgpony te vinden, hoe lang mensen al op zoek zijn...En dan blijkt enkele posts later dat ze alleen maar via internet zoeken, alsof mensen vergeten dat er ook nog een echte wereld is ofzo. Daarmee gun je jezelf ook wel erg weinig kans imo.
Weet ik maar ik durf het niet altijd te vragen ik ben soms bang dat de mensen raar reageren. En ja ik zoek al heel veel op internet en stuur mensen een bericht of ga ergens kijken.
FristiLover schreef:Ik heb een beetje een probleem, ik kwam dit topic tegen en dacht dat jullie mij misschien wel zouden kunnen helpen..
Ik ben nu 14 jaar, en rij nu 8 jaar op dezelfde manege. Ik leer hier eigenlijk al twee jaar niets meer en daarom ga ik binnenkort stoppen. Ik heb twee ontzettend lieve verzorgpony's, hier rijd ik niet op. Dus als ik van de manege af ben rij ik in principe helemaal niet meer.
Nu ben ik dus van plan een bijrijdpaard te zoeken, ik ben alleen heel bang dat ik dit qua tijd niet ga redden met mijn huidige verzorgpony's (deze doe ik twee keer per week).
Rijden is bij mij absoluut niet het belangrijkste, maar toch ben ik bang dat ik het ga missen. Het liefst zou ik dus een bijrijdpaard vinden, maar ik wil ook niet stoppen met mijn verzorgpony's...
Wat zouden jullie doen in mijn geval?
0000 schreef:Waarom laat je het steeds afhangen van andere mensen? Ook als je een brief ophangt, verwacht je dus dat mensen jou benaderen. Wat is er precies op tegen om zelf actie te ondernemen, om eens gewoon de dichtsbijzijnde handelsstal op te zoeken desnoods, aan te bellen en te vragen of je mag helpen in ruil voor af en toe een keer rijden? Of het oude boertje aan het einde van de straat met een paar pony's eens gewoon aan te spreken en te vragen of hij het misschien leuk zou vinden als je af en toe wat met die pony's zou doen? Of verwacht je dat die man op internet advertenties gaat plaatsen of gaat reageren op jouw advertentie? Want met die instelling kan je inderdaad heel erg lang wachten denk ik.
Geen aanval op jou direct dit, maar ik lees hier zo vaak hoe ontzettend veel moeite het kost om een verzorgpony te vinden, hoe lang mensen al op zoek zijn...En dan blijkt enkele posts later dat ze alleen maar via internet zoeken, alsof mensen vergeten dat er ook nog een echte wereld is ofzo. Daarmee gun je jezelf ook wel erg weinig kans imo.
StormHeidi schreef:0000 schreef:Waarom laat je het steeds afhangen van andere mensen? Ook als je een brief ophangt, verwacht je dus dat mensen jou benaderen. Wat is er precies op tegen om zelf actie te ondernemen, om eens gewoon de dichtsbijzijnde handelsstal op te zoeken desnoods, aan te bellen en te vragen of je mag helpen in ruil voor af en toe een keer rijden? Of het oude boertje aan het einde van de straat met een paar pony's eens gewoon aan te spreken en te vragen of hij het misschien leuk zou vinden als je af en toe wat met die pony's zou doen? Of verwacht je dat die man op internet advertenties gaat plaatsen of gaat reageren op jouw advertentie? Want met die instelling kan je inderdaad heel erg lang wachten denk ik.
Het lijkt me meer dat mensen via internet zoeken omdat een groot deel de advertenties op internet zét.
Het lijkt me persoonlijk logischer op een advertentie op internet te reageren dan naar buiten gaan en rondfietsen in de hoop een paard met weitje aan te treffen
Gishi schreef:Ik heb verzorgpony's!!![]()
Twee vrouwen die paarden opvangen die hadden verzorgsters nodig. Vandaar die afspraak waar ik het over had. Nu hebben ze iets van 25 paarden dus er is altijd wel wat te doenze doem wedstrijden met sulky's en ze willen het mij ook leren enzo. Nu is er 1 pony die voor mij was aangewezen zeg maar. Een schimmel ruin van 4 jaar genaamd Bailey en hij is echt super lief. Heb er nog niet op gereden maar dat hoeft van mij nog niet. Eerst de boel een beetje leren kennen enzo.
Ik doe het samen met mijn beste vriendin en ben echt super enthousiast!