Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
horsies5 schreef:Ik snap je denkwijze wel en ook niets mis mee.. maar ik zou me als eigenaar zo ongemakkelijk voelen.. ik zou het gevoel hebben dat ik haar dan moeilijker weg kan sturen als t om een of andere reden niet meer zou gaan want ja ze heeft net n nieuw duur zadel speciaal voor mn paard gekocht
En er zijn nog wel meer situaties waarbij ik dat lastig zou vinden.. hebben jullie dat dan niet? Of gaan jullie daar dan anders mee om?
Sammyoo schreef:Ik vind het erg belangrijk dat het gezellig is met een bijrijder. Niet alleen met het paard moet er een klik zijn, maar ook met mij. Als ik sommige verhalen boven lees, is die klik soms ver te zoeken.
xZiva_ schreef:ik ben sinds vorige week eigenaresse van een shetlander hengstje (5 maanden oud)
wist van te voren al dat ik op maandag en dinsdag niet kon, maar zie maar eens een volwassen iemand met ervaring te vinden die een shetlandertje wil verzorgen, waar in principe nog niks mee gedaan kan worden (absoluut geen kinderen, want hij is echt hengst)
nu met mijn beste (paarden) vriendin afgesproken dat zijn mijn pony er bij pakt als ik er niet ben, en ik die van haar als zij er niet isonze dagen passen precies in elkaars rooster