Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsies5 schreef:Ik snap je denkwijze wel en ook niets mis mee.. maar ik zou me als eigenaar zo ongemakkelijk voelen.. ik zou het gevoel hebben dat ik haar dan moeilijker weg kan sturen als t om een of andere reden niet meer zou gaan want ja ze heeft net n nieuw duur zadel speciaal voor mn paard gekocht
En er zijn nog wel meer situaties waarbij ik dat lastig zou vinden.. hebben jullie dat dan niet? Of gaan jullie daar dan anders mee om?
) terwijl hij er niks mee deed..
Ik als bijrijdster zou me er ook ongemakkelijk bij voelen, het is tenslotte niet mijn paard. Bovendien betaal ik een aardig bedrag per maand + lessen dus ook nog spullen kopen zou een beetje veel van het goeie zijn
Sammyoo schreef:Ik vind het erg belangrijk dat het gezellig is met een bijrijder. Niet alleen met het paard moet er een klik zijn, maar ook met mij. Als ik sommige verhalen boven lees, is die klik soms ver te zoeken.
Dus mjah... Ooit ziet ze dan een keer iets, of ze deed mee aan een rit, had ze dat zelf gekocht. Prima...
Maar dat is dan ook weer een ander verhaal.
niemand die me dan komt storen :p) 
. Is dat dan gewoon omdat je het niet erg vindt of omdat er zo weinig bijrijders zijn dat je dan maar iemand aanhoudt om die reden?
)
onze dagen passen precies in elkaars rooster
xZiva_ schreef:ik ben sinds vorige week eigenaresse van een shetlander hengstje (5 maanden oud)
wist van te voren al dat ik op maandag en dinsdag niet kon, maar zie maar eens een volwassen iemand met ervaring te vinden die een shetlandertje wil verzorgen, waar in principe nog niks mee gedaan kan worden (absoluut geen kinderen, want hij is echt hengst)
nu met mijn beste (paarden) vriendin afgesproken dat zijn mijn pony er bij pakt als ik er niet ben, en ik die van haar als zij er niet isonze dagen passen precies in elkaars rooster
heb een oude al verkocht... Stalgenootje zocht een goedkoop zadel, ik heb hem eigenlijk niet te koop staan, dus toen dacht ik "ik rij minder, waarom ook niet". Verzorgstertje wel heel happy... En ponylief ook
(en alle andere bemoeimensen ook
)
Kind ook maar weer van FB afgegooid.... Oude verzorgster heeft spullen gejat onder het mom miscommunicatie... Maar soms vraag ik me echt af.. ben ik zo oud dat ik niet snap dat kindjes (ja sorry, denk dat ze een jaar of 13 is?) zo maar een "bevel" (doe dit, doe dat" sturen ipv een normale vraag)...
(nee echt
)
)