Poek schreef:Piniewinnie schreef:Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn 11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx
1 keer in de week, 30 euro is voor de randstad geen gekke prijs hoor? Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand een bijdrage vroeg van 60 euro voor 1 dag in de week (amsterdam).
Ja op zich is het voor de randstad ook weer niet een hele gekke prijs, maar wat ik altijd denk bijv. in capelle zijn er vast wel mensen die een meisje zoeken om een pony te verzorgen alleen dat soort dingen zetten mensen vaak ook niet op internet of zoeken niet op internet, (natuurlijk een gedeelte wel)