Dan maar duimen!! Ik wil dan ook een brief ophangen op het bord daar. Wat moet ik daarop allemaal schrijven?
Spikkelfire: Succes met je stage

En veel plezier bij jullie paardjes straks

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hallo,
Ik ben Shannon.
Ik ben 14 jaar, 1.80 m. lang en weeg 60 kilo.
Ik rij 6/7 jaar paard.
Ik zoek een verzorgpaard/pony om te berijden/verzorgen.
Ik rij hier op de manege 1 keer in de week en huur af en toe.
Heeft/weet u iets voor mij?
Dan kunt u contact met me opnemen:
Tel: ....
Mail: ....
Alvast bedankt!
gr. Shannon
SpikkelFire schreef:Ik zou het eerder zo doen:
Hallo,
Mijn naam is Shannon en ik ben 14 jaar. Ik zoek een verzorgpony/paard die ik kan verzorgen en ook kan rijden. Zelf ben ik 1,80 m en weeg ik 60 kilo. Ik rijd hier één keer in de week op deze manege en af en toe huur ik ook een pony.
Zoekt u nog een verzorgster of kent u iemand die er één zoekt? Neem dan contact met mij op op *telnummer* of stuur mij een mailtje op *mailadres* en misschien kunnen we dan een afspraak maken!
Groeten
Shannon
Iets minder 'ik' en wat informeler, anders creëer je gelijk al zo'n afstand tussen jou en de lezer
Shannonnekke schreef:ZoSpikkelFire schreef:Ik zou het eerder zo doen:
Hallo,
Mijn naam is Shannon en ik ben 14 jaar. Ik zoek een verzorgpony/paard die ik kan verzorgen en ook kan rijden. Zelf ben ik 1,80 m en weeg ik 60 kilo. Mijn rijervaring is 6/7 jaar. Ik rijd hier één keer in de week op deze manege en af en toe huur ik ook een pony.
Zoekt u nog een verzorgster of kent u iemand die er één zoekt? Neem dan contact met mij op op *telnummer* of stuur mij een mailtje op *mailadres* en misschien kunnen we dan een afspraak maken!
Groeten
Shannon
Iets minder 'ik' en wat informeler, anders creëer je gelijk al zo'n afstand tussen jou en de lezer
moet ik dan niet mijn rijervaring erbij zetten?
Shannonnekke schreef:Haha annn, was het zo erg? Ik wil later misschien wel fysiotherapeute worden
Ier schreef:Nou gelukkig niet eronder.![]()