Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
welshfan97 schreef:Serieuze en ervaren bijrijder aangeboden, bijrijdpaard gezocht
Hallo,
Zoekt u een bijrijder voor uw paard? Omdat ik de paarden en het paardrijden enorm mis ben ik opzoek naar een bijrijdpaard. Misschien kunnen we elkaar hierin helpen. Ik zal mezelf even kort voorstellen.
Ik ben Maud, 18 jaar oud en woon sinds een ruime maand in Enschede vanwege mijn studie aan de universiteit van Twente. Vanwege de thuissituatie is ons laatste paard een half jaar geleden verkocht.Spoiler:Graag zou ik een bijrijdpaard vinden zodat ik weer
, ondertussen heb ik wel enkele paarden een enkele keer mogen rijden van mensen maarSpoiler:met paarden aan de slag mag gaan.
iets vaker
Wat ik u kan bieden:
-Een goede verzorger, ik heb er geen moeite mee om stallen te mesten en het paard uitgebreid te verzorgen (ook voor en na de training). Ik kom door weer en wind, een paard moet immers altijd verzorgt worden
-Een serieuze ruiter:Spoiler:Ik heb meerdere paarden opgeleid naar de Z dressuur, en
die veel ervaring heeft.Spoiler:zelf zadelmak gemaakt. Ik heb L gesprongen op wedstrijd maar heb in de training M parcoursen gesprongen
deze heb ik met hulp van mijn ouders ookSpoiler:Ik heb meerdere pony’s succesvol uitgebracht in de jonge pony competitie (Divoza cup) en ben opgenomen geweest in het Rabobanktalentenplan.
, echt vanwege tijdgebrek op een wedstrijddag niet verder uitgekomen op wedstrijd.
-Ik ben 1,69 en weeg 58 kilo, hierdoor zou ik ook nog op een D of E pony passen.Spoiler:
Ik rij niet op A, B of C pony’s, omdat ik dit niet eerlijk vind tegenover de pony.
-Ik kan zelfstandig komen maar vind het juist ook heel gezellig om samen met u naar het paard te gaan.
Wat ik zoek:
-Een (gezond) paard.
-Het paard moet binnen 15 km van zuid Enschede vandaan staan, ik kom met de fiets.
-Een plekje waar ik 1 of 2 keer per week (meestal door de weeks) welkom ben.
Hopelijk kunt u mij helpen of weet u een leuk bijrijdpaard in de omgeving van Enschede, stuur mij dan een pb.
Met vriendelijke groeten,
Maud
Loveskary schreef:Het ging erom dat ze perse met het veelzijdigheid´s zadel wilde rijden vandaar die singel.
Moet ik dan alles maar gaan kopen dacht het niet het dressuur zadel lag goed op de pony en dat zadel reed ik zelf ook mee maar ze bleef eisen soms tot een hoofdstel aan toe ze had een ander hoofdstel al gehad dan kan ze toch eens tevreden zijn ipv direct te eisen en anders stap ik op.