Man, moest weer even wennen aan het rijden, en dan gooide hij ook nog eens hoog op

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:Hij heet Falco
Man, moest weer even wennen aan het rijden, en dan gooide hij ook nog eens hoog op.
Citaat:Hallo,
Mijn naam is Michelle Beekhuizen en ik ben opzoek naar een verzorgpony in de omgeving van Renkum, Wageningen en Heelsum, wat ik graag zou willen is met hem/haar poetsen en rijden
Ik kan helaas geen bijdrage betalen, maar ik ben wel bereid om te helpen met alle dagelijkse klusjes
In overleg kan ik 2 of 3 dagen per week komen. Hieronder mijn gegevens:
Naam: Michelle Bekhuizen
Leeftijd: 17 jaar (07-11-1997)
Gewicht: 50 kg ongeveer
Lengte: 1.60 lang ongeveer
Manege-ervaring: 4,5 jaar
Serieuze-ervaring (wat bedoel je precies met serieuze ervaring?): 4,5 jaar
Wedstrijd-ervaring: Niet veel (springen: 20,30, 40 ent/m 50 cm hoog)
Ik zoek een E-pony of paard waar ik op mag rijden. Ik zou graag buiten willen rijden, dressuur rijden en springen. (Eerder in de advertentie heb je ook al verteld over wat je met het paard wil doen, voeg dat samen) Ik zoek een paard in de buurt van Renkum, Wageningen of Heelsum.
Ik rij meestal netjes, maaraf en toesoms rij ik wat slordig.Als ik galopperen met een paardIn galop beweeg ik mijn benen, want ik heb dyspraxie. En als je meer wil weten over dyspraxie vraag maar aan mijn. Mijnmaakt het uit welke paard of pony (Wat bedoel je met deze zin?)
Voor meer informatie kunt u e-mailen naar michellebeekhuizen97@gmail.com
Groetjes, Michelle Beekhuizen
Piniewinnie schreef:Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn 11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx
Piniewinnie schreef:Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx
Piniewinnie schreef:Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn 11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx