Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:16

Hij heet Falco :)
Man, moest weer even wennen aan het rijden, en dan gooide hij ook nog eens hoog op :=.

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:17

Ik zoek al bijna 1,5 jaar naar verzorgpony, maar ik geef nooit op en het is gewoon moeilijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:20

EskeGirl schreef:
Hij heet Falco :)
Man, moest weer even wennen aan het rijden, en dan gooide hij ook nog eens hoog op :=.

Haha erg he, heb gisteren na een lange tijd ook weer op een Fries gereden, rijd normaal alleen op D/E pony's dus dat was echt wennen, van 1,45m naar een paard van dik 1,60m. := Maar jij had al een hele lange tijd niet meer gereden, toch? Dan is het nog erger lijkt mij, haha.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:22

Klopt, sinds januari niet meer, op 1x zonder zadel hobbelen na. Ik heb wel geluk gehad, vrij snel gevonden... ga nu even week of 2 op proef, kijken hoe het allemaal gaat :)

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:24

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:34

Citaat:
Hallo,

Mijn naam is Michelle Beekhuizen en ik ben opzoek naar een verzorgpony in de omgeving van Renkum, Wageningen en Heelsum, wat ik graag zou willen is met hem/haar poetsen en rijden
Ik kan helaas geen bijdrage betalen, maar ik ben wel bereid om te helpen met alle dagelijkse klusjes
In overleg kan ik 2 of 3 dagen per week komen. Hieronder mijn gegevens:

Naam: Michelle Bekhuizen
Leeftijd: 17 jaar (07-11-1997)
Gewicht: 50 kg ongeveer
Lengte: 1.60 lang ongeveer
Manege-ervaring: 4,5 jaar
Serieuze-ervaring (wat bedoel je precies met serieuze ervaring?): 4,5 jaar
Wedstrijd-ervaring: Niet veel (springen: 20, 30, 40 en t/m 50 cm hoog)

Ik zoek een E-pony of paard waar ik op mag rijden. Ik zou graag buiten willen rijden, dressuur rijden en springen. (Eerder in de advertentie heb je ook al verteld over wat je met het paard wil doen, voeg dat samen) Ik zoek een paard in de buurt van Renkum, Wageningen of Heelsum.
Ik rij meestal netjes, maar af en toe soms rij ik wat slordig. Als ik galopperen met een paardIn galop beweeg ik mijn benen, want ik heb dyspraxie. En als je meer wil weten over dyspraxie vraag maar aan mijn. Mijn maakt het uit welke paard of pony (Wat bedoel je met deze zin?)

Voor meer informatie kunt u e-mailen naar michellebeekhuizen97@gmail.com

Groetjes, Michelle Beekhuizen

Ik heb hier en daar wat verbeterd. Ik vraag me persoonlijk wel af of je gauw een paard zal vinden waar je ook meteen buiten op mag rijden.

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:49

dank je wel

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:20

Ik ben vandaag weer op het nieuwe bijrijdpaard wezen rijden en heb ook een rondje park gemaakt met de andere verzorger, zij op een ander paard. Was echt heel gezellig! Daarna nog naar het andere verzorgpaard, en ik ben er nu echt over uit dat ik daar wil gaan stoppen helaas.. De klik is er jammer genoeg niet. Ik baal ervan, want het is een hartstikke lief paard en er lopen aardige mensen rond. Ik denk dat ik het zo dicht mogelijk bij mezelf ga houden en gewoon face-to-face ga vertellen dat de klik er gewoon niet is en dat ik nog 3-4 weken wil komen totdat er een andere verzorger gevonden is. Dan een bloemetje meenemen met een kaartje bij de laatste keer dat ik kom. Is dat iets?

Leuk EskeGirl!! Is er tot nu toe een beetje een klik tussen jou en de fries?

Basilicium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:00

Lijkt me een prima gang van zaken als je het zo laat verlopen guusje_h :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:05

Klinkt goed zo, guusje_h!

Klik vind ik altijd lastig meteen te zeggen. Het is vaak iets wat moet groeien denk ik. Had eerder 2 verzorgshetten: de ene was een heel lief knuffelbeest, maar ik had niks met haar. De andere was een pittig, dominant kreng, botste heel erg met haar. Maar toen ik het grondwerken had ontdekt en duidelijk was wie de baas is, werd dat echt mijn vriendinnetje!

We zullen zien wat het wordt :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:12

Hey Michelle,

Ik zou in ieder geval reageren op de berichten die je terug krijgt van de eigenaren. Misschien ben je dit vergeten of had je toch geen interesse, maar ik heb wel tijd besteed aan het beantwoorden van je bericht. Dat is bij eigenaren toch wel belangrijk, want zo gooi je zelf al deuren dicht.

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 22:34

Was helemaal vergeten

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 23:56

Kan gebeuren maar houd het wel in de gaten ;)

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:03

Ik hou het wel in de gaten

friesmaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:16

Mijn buurman is dierenarts, heb hem bevraagt en hij noemde een paar adressjes op, ook eentje met een fries en een shet, ben er gaan kijken, gelijk hele goede band met eigenaren gekregen *\%/* en verzorg er nu al 1 jaar en nog nooit problemen gehad. Dus vraag gewoon mensen die je kent, of ze ook iemand met een paard kennen!

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:17

Leuk zeg

Lieslisa10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:43

Mbeekhuizen. Ik woon ook in de buurt van Wageningen/Renkum en kreeg al snel verschillende reacties uit Renkum, je zult binnekort vast een reactie krijgen, door marktplaats ben ik ook aan mijn verzorgpony gekomen ;)

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:48

Lieslisa10 Dank je wel

Piniewinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:29

Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn 11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:40

Piniewinnie schreef:
Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn 11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx

1 keer in de week, 30 euro is voor de randstad geen gekke prijs hoor? Ik heb ook wel eens gehoord dat iemand een bijdrage vroeg van 60 euro voor 1 dag in de week (amsterdam).

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:42

1 dag in de week 30 euro (afhankelijk van wat je mag), is in die omgeving zeker niet slecht, zou voor mij wel het maximale zijn. Ik (vooral mijn ouders :+) gaan nu 50 euro voor 2x in de week betalen, en ik mag dan wel heel erg veel.
Met jouw leeftijd is het heel lastig om iets te vinden, je moet net geluk hebben. Misschien heeft iemand nog wel ergens een leuke shet staan oid, of wil je per se rijden?

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:48

Piniewinnie schreef:
Hey Bokkers, ik zoek echt al sinds mijn11de een verzorgpaard/pony, maar nooit kan ik er 1 vinden, ik woon in krimpen a/d ijssel en of je moet 18+ zijn (dat snap ik ook wel als ik een eigen pony had zou ik ehm ook niet zomaar aan kleine snotaapjes van 12 meegeven, maar ik denk dat die mensen ons ook wel onderschatten. Of je moet een vergoeding betalen, dat vind ik niet heel erg maar ik zou echt niet voor 1x in de week 30 euro gaan betalen. Dus weet iemand een vp, in zuid holland (capelle, krimpen, rotterdam ongeveer) laat het me weten.
doei doei!! xx

Ik vind dat helemaal niet veel juist. Je kunt iemand op die leeftijd niet alleen laten met je paard waardoor het vaak net zoveel of meer tijd kost als zelf rijden. Zeg dat je met verzorgen en rijden zo'n twee uur bezig bent voor nog geen tientje per keer en die bijdrage slaat ineens nergens meer op....vrijwilligerswerk is het.

Mbeekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:00

Ik ben beetje ongeduldig, want ik vind wachten op verzorgpony krijg

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 18:34

Piniewinnie schreef:
doei doei!! xx

Dus 4x pm rijden voor 30,- !
Dat is heel netjes hoor.

En waarom denk je dat mensen 12 jarige onderschatten?
Zullen ze zelf ook niet een x 12 jaar geweest zijn?

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:40

Sorry dat ik jullie weer lastig val hoor... Ik heb de eigenaar van mijn huidige verzorgpony verteld dat de klik er niet meer is, en dat ik ermee wil gaan stoppen. Heb ook gezegd dat ik er veel moeite mee heb en dat ik haar (pony) ontzettend ga missen, en ik nog 2-3 weken 'beschikbaar' zal zijn zodat hij een andere verzorger kan vinden. Het werd ontzettend goed op gevat, waar ik heel blij mee ben. Het dochtertje van de eigenaar wist het nog niet, daarmee ging ik even met het veulentje wandelen Toen vertelde ze me dat ze het veulen zo graag Guusje wilde noemen, en kreeg ik spontaan een brok in mijn keel. ;( Weet niet waarom, maar dat moment was ineens heel verdrietig voor mij op de een of andere manier. Ik twijfel ook steeds meer of ik wel de juiste beslissing heb gemaakt, aangezien ik haar nu al zo ongelooflijk mis... Y;(
Geen idee of jullie het wilde weten, maar ik wou jullie toch maar even op de hoogte houden hoe of wat...
:wave: