jaah weet ik maar ik rij wel normaal hoor maar is gewoon soms ff hard gaan, doe ik ook alleen op de plekken waar het kan mjah... vandaag zei een meisje ookal; jij gaat echt nog een keer hard op je b*k met hoe jij fietst heb ook al een ongeluk mee der gehad maarjah,.. ik doe het niet als ik weet dat het niet kan.
en opgevoerde scooter wil ik zowiezo niet. en die brommer van me zus rijd ik alleen bij ons in de straat soms waar geen politie komt en waar het ook veilig is. denk ook neit dat me moeder het anders toe zou laten hoor.
Verstandig Raf. Want ik ke ook echt nog wel mensen die gegarandeert een keertje gaan vallen als ik ze zo zie rijden.
Ik ga straks lekker met Woodie naar het bos & dan gaat mijn fototoestel (MET OPGELADEN BATTERIJEN ) zeker mee! Lekker filmpjes maken van het door de über grote plassen racen
Veel plz ANora... Btw Raf ik hoop voor je dat je niet dat jij een x aant scheuren bent en dat je dan onverwacht politie tegen komt undercover politie heb je ook nog
ben ik weer ik krijg al een boete als ik fiets laat staan met een scooter elk jaar krijg k een boete voor me licht.. vorig jaar had ik het goed vol gehouden was het bijna licht, dus ik me lamp niet aangedaan, staat er politie!! nja, nu maar ff me licht alvast maken
dat weet ik maarjah zoals ik dat zei,ik doe het ook alleen op de plaatsen waarvan ik weet dat het kan, als ik zelf weet dat het niet kan dan doe ik het ook echt niet en anders achjaah met die boetes is mijn geld toch ?
en dat met die ongelukken, ik heb al een fietsongeluk gehad omdat ik niet oplette (ijs op de weg, bergje, keihard, staand op de fiets, en dan vol de bocht om = geen goeie combinatie) dus opletten doe ik zeker en nou vooral in de bochten
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 31-08-06 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Das waar Raf, je eigen risico Maar toch zonde van het geld En het gaat niet alleen om de boetes maar ook om je eigen veiligheid hè. We willen natuurlijk niet 1 vz miepje minder
jaah maarja, als het komt door hoe ik rijd dan is dat ook mijn eigen schuld hoe erg dat ook is.. en ik weet echt wel hoever ik kan gaan, ik denk niet dat mijn zus me op haar brommer laat rijden op een manier en plek waarvan ik verlamd raak, en de risicos weet ik natuurlijk ook hoor
Ik moet weer op gaan passen.. om kwart voor 7 aan fietsen
Morgen na school kwart over 12 (volgens mij ) snel naar huis en dan eten, paarden-kleren (oftewel ouwe kleren) en dan op naar de pony's ik moet maar liefst 8 pony's poetsen waarvan 4 veulens... LEUK!! en dan gaan ze weer hangen aan het touw en dan kan ik weer niet poetsen en dan beginnen ze weer te bokken etc. En 's avonds (of misschien 's middags al) mag ik rijden op V, en Richelle op Corina (saampjes ) en dan nog even de 'nieuwe' gaan longeren of rijden, als Peter tijd heeft, rijden, want anders mag dat niet omdat ie nieuw is enzo En dan zal ik wel foto's maken kunnen jullie kijken of dat ze overbouwt is
Laatst bijgewerkt door Dirkje_ op 31-08-06 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt