Drama is toch leuk! Oh bah Angela.. Echt gewoon vreselijk dat je het hebt zien gebeuren!
OOH JEN! KAPPA ;o Die keeen ik ook! Wel stom dat ze weggaaat.. Mr tis wel beter voor haar..!
Zoo ik weer uit school. Dacht dat ik vorige week GS ZO erg verknald had.. Mr nee.. een 7.. ZO BLIJ was k jonge en M&O toets poedersuiker gemaakt, mr die leraar mag mij.. Hij zegt; Als jij en Livia onvoldoende hebben ga ik me afvragen of ie niet te moeilijk was.. En ook iedereen moest boekcontrole enzo, mr k was vergete en nog meer mensen. DIe allemaal n 5 (hij gaf n 5, 6 of een 7..) Dus ik nr m toe, want dat haalt mn cijfer echt omlaag (tja weet niet wat k op deze toets heb gehaald ofcourse) Zegt ie; Dan tel k m wel niet mee .. Zolang k t maar niet tegen de ander M&O leerlingen zeg. Echt keichill
HAha.. Mr ik had op de eerste rep (De vorige dus ) Het hoogste cijfer 7,8 .. Ghehe _o- En hij weet ook wel dat k mn hw gewoon maak (Accept de theorie ) MR tis wel relaxed _o- Maar alsnog blijft het wel n beetje n aparte leraar..
Mr k was zoo blij met mn GS cijfer, telt mee voor eindexamen nu al.. Had vorige keer 5,8.. Gemiddelde van nu stijgt ook gelijk naar n 6,4 .. Echt zo Iris; 6,5.. Jaa welke? De Boer.. DUs ik d8 SHIIIIIT . Want ik dacht echt dat k n onvoldoende had En toen kwam ik; 7.. YES .. Want er waren echt nog veel onvoldoendes!
Ik had ook nog zon domme actie. Ik was uit.. Loop de trap af, sms aan t lezen ondertussen vn JanS.. Enne iemand doet zo de deur open _o- Liep ik er BIJNA tegen aan _o-.. Mr net niet ..
zo iris je heb wel geluk meid. ik juist niet mijn project leraar is egt mega vervelend. hij zegt heel de tijd dat we ooit eens ruzie gaan krijgen egt idioot. maar ja ben dan wel een aparte leerling. Als ik een opdracht moet doen doe ik precies wat er staat en anders niet. dus dan ben ik te koppig soms wel lastig met een toets. laatst daardoor 3.2 gehaald.
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 29-11-06 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt