Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anke schreef:Had afgelopen woensdag een afspraak met een 23-jarige die ook een eigen pony had gehad.
Niks meer gehoord. Dus eens ff geïnformeerd. Twijfelde ze nog. Dus ik vraag waarover. Blijkt dat ze eigenlijk een verzorgpony als bijbaantje wil...?! Het wordt met de dag gekker.
Anke schreef:Hier baal ik wel. Ze komen vandaag pas ff na vier en moeten rond half zes alweer weg. Nog geen 1,5 uur.
Is een weekenddag. Staat er momenteel vijf bij huis. Genoeg dus die graah aandacht willen hebben.
Ik mis die instelling om zo lang mogelijk bij de paardjes te kunnen zijn....vraag me echt af of er überhaupt nog zulke verzorgsters bestaan.
karuna schreef:Marocje ik snap je, veel ellende en je dier wordt er slechter van, dat levert alleen maar stress en narigheid op.
karuna schreef:Hier een grote verandering. Had een tijd geleden een verzorgster gevonden op een vreemde heel toevallige manier. Alleen kon zij niet naar de vorige stal komen, veel,te ver weg en niet te combineren met haar zoontje. De paarden zijn vorige week verhuisd naar een locatie toevallig dicht bij haar in de buurt. Dat was dus een fijne bijkomstigheid.
Nu zit ik met een gipsbeen en kan niet naar de paarden toe, lastig dus. Nieuwe omgeving en paarden zonder baas die komt. Ben een paar keer gebracht door mensen en heb haar toen gebeld omdat ik vanwege gipsbeen haar voorlopig ook niet zie. Maar ja wat dan. Dan maar alleen erheen sturen met een grte gebruiksaanwijzing. WAt waar ligt, welk halster van wie, hoeveel ze allebei krijgen enz.
Belt ze zelf op dat ze al een aantal keren was langsgereden voor ze er stonden en meteen na mijn telefoontje is ze erheen gegaan. De dag erop ben ik gebracht en zag je duidelijk dat er dingen gedaan waren.
Gister met scootmobiel erheen gegaan, alles geveegd, paarden netjes gekamd, staart uitgeplukt, wei voor een groot deel poepvrij.en een schriftje bij de spullen van haar zoontje
voor de peuterspeelzaal. Heel uitgebreid ingevuld, wat er allemaal gedaan was. Wat ze mogen van mij en wat niet. Kortom iemand met egen initiatief, volwassen, heel sympatiek in omgang en totaal geen interesse in rijden. Sterker nog ze heeft ooit paardgereden maar dat niet doorgezet. Maar toch erg paardervaren, beheerst alles wat je moet kennen voor paarden
heeft dierverzorging gedaan en is vrijwilligster bij de manege voor gehandicapten waar ik haar heb leren kennen. En woont dichtbij en heeft nagenoeg iedere dag tijd om even langs te schieten. Voor nu wel erg handig ook. Hebben de paarden toch een vast mens dat ze zien.
Anke schreef:Logische keuze.
Hier baal ik wel. Ze komen vandaag pas ff na vier en moeten rond half zes alweer weg. Nog geen 1,5 uur.
Is een weekenddag. Staat er momenteel vijf bij huis. Genoeg dus die graah aandacht willen hebben.
Ik mis die instelling om zo lang mogelijk bij de paardjes te kunnen zijn....vraag me echt af of er überhaupt nog zulke verzorgsters bestaan.