Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jillie1994 schreef:Ik vindt het ook erg frusterend, vind ik een advertentie met een sportpaard voor lage prijs per maand. Lees de advertentie door, 18+, daar baal ik dan wel altijd van. Ik snap het van hun kant ook wel, ik reageer daar ook niet op. Maar het blijft frustrerend.
Jessicajoann schreef:jillie1994 schreef:Ik vindt het ook erg frusterend, vind ik een advertentie met een sportpaard voor lage prijs per maand. Lees de advertentie door, 18+, daar baal ik dan wel altijd van. Ik snap het van hun kant ook wel, ik reageer daar ook niet op. Maar het blijft frustrerend.
Ja inderdaad! De leeftijdsgrens was eerst zestien. Nu ben ik bijna zestien.. Is het achttien..
jillie1994 schreef:Ik zou juist geen paard willen verzorgen als ik niks mocht behalve rijden. Ik ben ook een liefhebber van grondwerk en vrijheidsdressuur, lekker langs de weg en in het bos aan de hand te wandelen, megagrote poetsbeurt, ik vind alles heerlijk om te doen.
Suzz14 schreef:Mij boeit het niet wat voorn paard het is, zolang ik maar een verzorgpony heb waar ik iets mee kan doen, al is het alleen verzorgen.
Ik heb nu een verzorgpony die echt lastig is onder het rijden, maar ook met het vangen in de wei.
Laatst is het me gelukt gewoon rustig bij haar te zitten en dan haar manen rustig vastpakken en ze liep zelf al met me mee.
Deed ze nooitt!
En dan krijg ik echt het gevoel van yes, een stapje verder.
Ik ben zelf ook maar 14 en heb eigenlijk voor die vp niet genoeg ervaring, maar ik hoop dat ik er wel ergens mee kan komen.
Wat Courses zegt is ook wel zo, maar als je zo nodig een bijrijder zoekt, dan maakt het toch niet uit wie het precies is.
Kijk dat je iemand met ervaring zoekt snap ik ook wel, anders word je paard gewoon echt letterlijk verkloot.
Kijk, als ik bij de TS in de buurt zou wonen had ik al lang gereageerd op het aanbod, lol!
Maar dan denk ik dat ik zelf al word afgewezen omdat ik te weinig ervaring heb, te jong ben, te klein ben.. etc.
Dus meestal ligt het ook wel aan de eigenaar zelf, die heeft gewoon vaak veel eisen.