Ik heb vandaag echt een hele leuke buitenrit gemaakt samen met mies(Miiessy volgens mij op bokt) Was erg leuk!

Foto's komen nog

P.s. hier was het ook super lekker weer joh! heerlijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ladyzwien schreef:dat is helemaal mooi fasty_lover, ik rijd ook wedstrijden maar dat is leuk hoor, dan train je toch nog ergens voor
SpikkelFire schreef:zo ff ontspannen...ben al heel de tijd bezig met wiskunde, morgen tentamens...ff pauze houwe hehe
ladyzwien schreef:dank jullie wel!
haha nou ik rijd ook op een ex manegepaard, sinds vprog jaar sep. is die geen manegepaard meer en toen ben ik er op gaan rijden.
nou met een manege paard kan je ook wat bereiken hoor, het voordeel is ze vinden niet zoveel eng, tenminste is bij mij zo
Irismacho schreef:SpikkelFire schreef:zo ff ontspannen...ben al heel de tijd bezig met wiskunde, morgen tentamens...ff pauze houwe hehe
Lekker hea.. al dat huiswerkPoeh, ik moet nog beginnen..
![]()
Maar eerst nog even bokken
fasty_lover schreef:uhh .. behalve dat ik allehoeken van de bak heb gezien.. uhmm nee
Irismacho schreef:fasty_lover schreef:uhh .. behalve dat ik allehoeken van de bak heb gezien.. uhmm nee
Hahaha!Was het echt zo erg
Hoe je het zegt, dat komt gewoon zo grappig over
Citaat:Hahaha!Was het echt zo erg
Hoe je het zegt, dat komt gewoon zo grappig over
Citaat:Haha nou ja best wel ja.. ik was rustig aan het rijden.. en ik kom langs een tracktor en dat was blijkbaar eng dus hij neemt een draai begint te rennen ik zet hem op de rem en hij springt de lucht in en dat nog zo 3x