Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lianne86 schreef:Ik heb een mams die heel goed kan uitleggen hoe het moet maar het zelf maar allemaal eng vindtGroompje en schoonmaakster erbij (zusje) :p Alleen voor het rijden zul je les moeten nemen van een ander :p
Iemand met ervaring is eerlijk gezegd handigerdat zeg ik heel eerlijk.. Aan de andere kant, het is hem even aanpakken, dan weet ie dat ie naar je moet luisteren en dan is het een eitje, qua rijden kun je ook geen bravere pony hebben (hij staat stil en gaat eten
wegrennen wordt ie moe van, van bokken ook
)
Het is dan wel dat je dan altijd afhankelijk bent van... vandaar mijn voorkeur voor een zelfstandig iemand... Maar denk dat als de vriendin van mams het uberhaubt wil gaan doen, die 2 ook altijd samen gaan als het gaat
frankyfrank schreef:Ik denk altijd maar zo. als jij maar weet hoe het verhaal echt zit. Als jij het niet meer ziet zitten heb je toch een goed besluit genomen. Vind het trouwens knap van je dat je zelf erkent dat je misschien gewoon teveel beesten hebt en daarom er eentje verkoopt. Heb daar altijd wel respect voor.
Citaat:Voor de bijrijdster heb ik mijn bruine merrie een jaar langer aangehouden en haar niet laten dekken .
Maar als er geen motivatie is om een groen paard met regelmaat te trainen of zelfs niet te poetsen dan houd het wel een keertje op voor mij....jammer want ik heb mooie paarden goed en net tuig een prachtige rijbak als dat niet genoeg is voor een bijrijder om gratis te mogen rijden, dan weet ik het ook niet meer.
kiki1976 schreef:_nvds schreef:Oh maar kiki1976 jij was toch van die vincenza ofzo ? Die rare bij jou op stal
Zou je mij aub niet met haar in verband willen brengenWant dat is het laatste wat een mens wil
![]()
Maar ze heeft idd even bij ons op stal gestaan maar is sinds begin dec. gelukkig alweer weg hoor.