Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
deruijter schreef:ja ik ben ook behoorlijk geïrriteerd hierdoor. Ik zeg tegen Aikon dat ik het best snap, maar ik zeg dat ik het op sommige punten niet eens met haar ben. En dan zeg jij weer dat ik er niet zo'n probleem van mag maken en dat ik het vooroordeel bevestig.Wat nergens op slaat want de verdediging op mijn mening heeft niks te maken met het vooroordeel dat jonge mensen niks gewend zijn. En ik mag toch best reageren op iets waar ik het niet eens mee ben. Die reactie van jou die stoort mij ook nogal.
Solleke_Noah schreef:[***] schreef:Wel als ik aan de ene kant zit en niet meer in dat land
Misschien eens kijken of ik toch een dorpje op de grens vindt wat marktplaats ook kent ..
Maar misschien heb ik ook al wel kandidaten .. Al is dat niet echt wat ik in gedachte had, maar misschien kan het ook wel werken .. Een moeder en haar dochtertje heel graag willen leren ivm grondwerk, longeren, paardengedrag enzo .. maar die echt nog niks kennen .. Dus dan zou ik eerder zeg maar les geven aan hen, dan dat zij de pony's echt komen verzorgen .. Maar dat is misschien ook wel leuk
Nadeel hiervan vind ik dat je er zelf veel tijd/energie moet insteken voor ze 'gevorderd' genoeg zijn om de pony's bv te doen als jij een weekendje weg bent. Ook kan je moeilijk op hetzelfde 'niveau' praten om zo te zeggen, als ze echte beginners zijn, en eens overleggen over de pony's enz vind ik altijd wel fijn