Les ging goed in de enge grote bak gereden zonder omheining dus ik ging maar niet los zag mezelf al door de weilanden vliegen op Faith hij ging dr idd nog vandoor in de galop
Nee is niet groot. Knus en gezellig winkeltje, iets kleiner dan Verhoeff denk ik. Maar kijken kan geen kwaad natuurlijk! De eigenaresse is een topwijf, en als ze iets niet heeft kun je dat altijd vragen, kans is groot dat ze het wel voor je kan bestellen
Hangt er vanaf hoe verschillend ze zijn.. Als ze totaal verschillend is zou ik het niet doen.. Maar als ze wel redelijk overeen komen in hun standpunten valt het te overzien wat dan?
Ik wil graag mn eigen instructrice weer terug eigenaresse is al akkoord gegaan en er mag instructie van buitenaf komen. Alleen de eigenaresse wilt als ze weer op de been is (augustus) bij mijn huidige instructrice lessen. Maar in die tussentijd kan ik sowieso bij mn 'oude'. Omdat ik degene die ik nu heb veel te duur (in vergelijking met mn oude) Maar ik heb ze nu allebei meegemaakt en ze komen wel met elkaar overeen, alleen zijn het nu wel twee verschillende paarden waar ik op rijd, maar ik kan altijd een keer vragen of ze een proeflesje wilt komen geven (ook om te kijken of het lukt met haar eigen reistijd enzo)
Vandaag wedstrijd gehad, ging wel goed, ben er alleen wel bijna afgeknikkerd en had bijna de ring (onvrijwillig ) verlaten Meneer vond het leuk om te sprinten en te bokken, dus ik verloor een beugel en hing al lichtelijk naar links hahaha. Ik ging recht op de hekjes af, en gelukkig ging hij er niet over haha, maar wel er tegenaan Meteen de hekjes gesloopt whahaha. Maar had 217 punten, dus wel gehaald!