gefeli marlene! Jen_2oo6; hier ook al zo met ut benauwde als ik naar mariska en nike fiets heb ik ut echt al superwarm en krijg niet meer goed adem enzow.. en ut word ook nog warmer dan wat het nu al is. (en voor mij dus ook weer benauwder)
ga vandaag denk ik naar de pony's. alweer niet rijden op nike, ga der wel longeren of iets. Gistere met Mariska buiteritje was trouwes leuk! Ook op un pad in galop zo hard als ze zelf wou. Je hebt dan een stuk waar zo goed als alleen gras is, en veel kuilen. Maar daar tussen is een hoger stuk, ik noem ut de berg, waar ik dan rijd. Waar geen kuilen enz zijn en laag gras. En der zitte altijd veel konijnen enz. Onder het galopperen echt veel konijnen gezien, die wegrende of keken enz. Mariska reageerde der nog niet eens op
Hihi ja zo was Mariska eerst Nog stuk erger.. Kon der eerst niet mee buitenrijden omdat ze zo bang voor alles was. Nog niet eens gewoon daar voorbij de wei waar ik rijd, een rechte weg un stuk. Ondertussen gelukkig wel
Gister bij winoontje geweest was egt vet leuk we gingen een buitenrit maken Was egt zoo leuk:D Het was nog bij zons ondergang ook het leukste van alles is dat winoon 10keer zo braafis buiten dan Wendie Maar het was iig heel erg leuk
Zometeen weer naar winoontje toe
Laatst bijgewerkt door Miiessy op 02-07-06 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt